Action toppers

Ooh echt? Bij mij gaan ze er heel makkelijk af, soms iets te makkelijk want dan gaan ze er ‘s nachts vanzelf af. Wat jammer dat ze niks doen bij jou!

1 like

Ik heb ook de sterrendeken gekocht haha! Ik had er namelijk nog niet genoeg natuurlijk hehe

1 like

Ik heb ze gevonden :blush::blush:

1 like

Oh dat heb ik helemaal niet. Bij mij blijven ze goed zitten maar ik voel er niks van als ik ze er af haal.

Helemaal uitverkocht :sob: Die stansmachine waar ik echter voor gesprint had destijds staat er nog steeds volop lol. Always

Wel gespot! Niet gepast, want ik doe niet aan halloween. Ze hebben voor vrouwen, mannen, meisjes en jongens aparte kostuums. De maten gingen geloof ik van s t/m xl (voor kinderen weet ik het niet). Ik vond de kostuums voor mannen/jongens echt ‘eng’ zeg maar en voor vrouwen vooral weer dat ‘sexy eng’

Ohh stom! Soms gaan artikelen zó snel. Hopen dat ze nog een keer terugkomen.

1 like

Ik weet niet waar je woont, maar in Breda lagen er nog een aantal. Als ze ze over een paar dagen nog hebben wil ik ze ook wel naar je opsturen!

1 like

Ah wat lief, dankjewel. Maar ik heb ze niet diehard nodig (oeps al een mega verzameling :P), dus ik waag het erop nog 1x te gaan kijken op zaterdag morgen als alles net is aangevuld en dan mss geluk ><

1 like

Ik heb ook een schrift van die lijn. Vroeger vielen al mn action boekjes na twee weken uit elkaar maar deze is echt prima!!

1 like

Ik heb een wokpan en een ‘normale’ pan (niet voor water in te koken maar zo’n andere haha) en die vind ik echt top! Heb ze nu denk ik twee jaar en niks blijft aan de pan plakken, wat ik met oudere pannen wel heb

2 likes

Ik heb een braadpan die ook op inductie kan. Het was wel de allergoedkoopste versie die ze hadden want moest even snel een tijdelijke pan hebben voor het nieuwe fornuis. Ze zetten er als waarschuwing op dat de pan niet te snel moet laten opwarmen. Heb ook ontdekt waarom: de pan gaat dan bol staan. Kan je hem nog best gebruiken maar het is wel wat onhandiger met koken. Maar de waarschuwing staat er dus niet voor niks op!

Ja volgens mij is het dan geen probleem. Ik had het ook op een goedkoop los inductiekookplaatje van de ikea. Die verwarmde ook niet erg gelijkmatig, steeds even aan tot de warmte, dan uit en dan weer verder opwarmen. Pan was geloof ik nog geen 10 euro dus daarvan kan je het nog wel proberen denk ik.

1 like

Dit is eigelijk ook het geval bij (veel) dure pannen.

1 like

Hebben ze op dit moment ook staafmixers/hakmolens bij de Action

Ik vind electronica van de Action niet aan te raden. Zou dan zelf eerder naar een Lidl of Blokker gaan?

Ik heb eergisteren deze gekocht, werkte prima imo en was maar 12,95:

Oh die ziet er goed uit
Ga komende week kijken of ze die nog hebben

Doe ik toch nog een beetje mee met de forumtrend :see_no_evil:

20 likes

zijn ze terug in de action? Dan moet ik dringend langsgaan :see_no_evil: