Jurkje maken van de sterrendeken?
Aangezien ik op dit moment weer 3 van deze stickertjes op m’n gezicht heb zitten.
Dit werkt echt goed! Puistjes verdwijnen er veel sneller door. En het is leuk om te zien wat er op zit als je ze er af haalt maar dat is misschien meer iets voor het TMI topic.
Je ziet ze wel zitten, echt als doorzichtige stickertjes. Ik plak ze op een schone uit voor dat ii naar bed ga of als ik het huis niet meer uit ga. Ik heb het nog nooit geprobeerd met foundation of concealer er op.
Ik zag deze voorbij komen op facebook. Zitten echt onwijs leuke patroontjes tussen. Een doosje met 24 washi kost €2,99. Ga morgen gelijk op jacht!
Oh, ik ga morgen ook op zoek hiernaar! Bedankt voor de tip
Hoe werkt dit dan? Is het voor mee-eters of echt puisten?
Voor puistjes. Je plak er zo’n stickertje op en daar zit een soort gel op die de pus zeg maar uit het puistje trekt. Het absorbeert de puist haha. Ik heb best een gevoelige huid maar het prikt/irriteert niet en het puistje verdwijnt veel sneller. Ook zorgt het er voor dat je je puistjes niet steeds met (vieze) handen aanraakt natuurlijk.
Ahhhh kjoet!!
Over het algemeen ben ik tevreden over de washi van de Action maar heb deze nog niet gebruikt.
Waar gebruik je dit voor?
Ik gebruik meters washi tape in mijn Bullet Journal. Verder eigenlijk nergens voor
Cadeautjes inpakken
Heb je die washitape gevonden vandaag?
Ja! Moest er wel voor naar 2 winkels maar het is gelukt. Bij winkel 1 had ik de laatste en bij winkel 2 waren er nog maar een paar. Populair product denk ik.
Oee morgen eens langsgaan! Zijn er 2 versies?
Ja de 2 versies op de foto. Hopelijk kan je ze nog vinden!
Kost nog geen 80 cent dus is de investering wel waard
Jaa die puistenpatches zijn echt bae. Vooral bij onderhuidse die je niet kan uitknijpen, zo’n patch zuigt hem een stuk leger haha.
Ik heb laatst ook ontdekt dat ze goed helpen bij korstjes die ik wel eens heb na een peeling, die wondjes helen sneller met zo’n patch erop.
Ik heb er vannacht 2 geprobeerd maar het werkte echt totaal niet! Vond het ook vervelend om ze eraf te halen, alsof dat ministukje huid geharsd wordt.