Ja snap ik, maar kan er wat misgaan met douchegel? Ik denk zelf dat het gewoon een kalender van vorig jaar is en dat hij nog prima is.
Ik heb net 25 blikken kikkererwten ingeslagen bij de Action
Hahaha #veganlife
Ik ga morgen naar de Action, kan ik me nu al op verheugen, haha.
Geen idee of dit hier al is genoemd en weet ook niet zeker of ze er nog zijn. Maar deze dingen werken zo goed. Het is om je benen te ontharen. Ik zou het vooral gebruiken als je net weer van die mini haartjes begint te krijgen en je ff snel wil zijnâŠmaar ik heb hem vandaag gebruikt op mn apenbenen (serieus zo harig) en het werkt perfectâŠlijkt eerst niet zo, maar je moet gewoon zachtjes rondje blijven draaien op je been.
Ik heb ooit begrepen als je het verkeerd gebruikt dat je dan brandwonden kunt krijgen.
Dus ik zou zeggen: pas goed op als je het gebruikt!
Ja klopt! @Michonne Ik kreeg hier zelf hele pijnlijke plekken van en rode bultjes. Ik zou vooral niet te hard âschrobbenâ en even kijken hoe je huid er op reageert.
Wil er nog even op terugkomen. Niet gebruiken!!
Zoals al gezegd was kun je hier dus nare plekken van krijgen op je benen. Er was eerst niets aan de hand, maar Ik heb even later toch rode bultjes en zelfs mini wondjes gekregen, terwijl ik echt super voorzicht ermee was.
Happy Hippo
Hou meer van langwerpige lijsten, maar kon ze niet laten liggen, want vond de prints wel erg leuk:
(zocht eigenlijk alleen maar een lijst voor mân andere poster haha)
En een schattige agenda:
Trouwens ik ben meerdere keren wezen kijken voor de bullet journals maar ik zie ze nooit?
Ik ook niet, ben in meerdere Actions geweest maar heb ze nog nooit gezien
Hier een keer gezien, toen lagen er nog twee. Laatste keer dat ik er was, was het schap ook alweer verdwenen.
Ze zijn eigenlijk altijd heel snel uitverkocht helaas. Populair product denk ik.
Nog niet alles voor mijn gevoel. Maar er ligt al wel redelijk veel.
Oeh goeie, dit wil ik ook!
Ik was er vanmorgen, en er lag echt heel veel aan kerstspullen, veel meer dan 2 weken geleden toen ik er was. Vooral heel veel verlichting nu. Had zelf het idee dat alles nu wel compleet was.
Ik heb binnenkort een feestje met het thema: verkleed je met spullen van de action.
Iemand een gouden idee?
Een jurk of rok maken van die goedkope action tassies?
Verder veel DIY-en met action spul en daar zelf het logo op maken. Verkleed van als een soort voetbalsupporter maar dan dat Action zgn die club is? Een ekte actionsupporter Inclusief passende pruik, kleding van de action in die kleuren met dat logo erop getekend, schmink in die 2 blauwkleuren etc. Misschien verkopen ze ook wel fluitjes of zo die je kan uitdelen. Of van die pompoms zelf maken van verknipte actiontassies of zo.
Als dweilorkest gaan maar dan echt met een action dweil?