Action toppers

Heb net ook het kleed gehaald, super zacht!!

En deze letter light chain, dacht is wel leuk dobbelcadeau over 2 maanden haha

5 likes

Vond deze winkel echt niks aan. Assortiment viel behoorlijk tegen. Weer hetzelfde W7 prul wat je overal ziet

1 like

De allesreiniger is al genoemd, maar hiermee vind ik schoonmaken opeens een soort van leuk. En de Milka Oreo mix kocht ik altijd, maar zie ik tegenwoordig niet meer (bij mijn) Action. Het is zó lekker.

Hahaha deze reactie

Die laatste heb ik daar een paar weken geleden nog gezien! Nog mee in mn handen staan twijfelen.

Ja! Ik kan één dezer dagen wel gaan kijken of ze ze nog steeds hebben als je wilt?

Karwei heeft ook die folie, €6 voor een rol van 3M volgens mij!

1 like

Wie weet zie ik je nog voorbij komen dan, woon er erg dichtbij haha. Succes, hopelijk kan je je set alsnog compleet maken!

1 like

De Hornbach heeft heel veel verschillende kleuren folies, en ook in andere breedtes dan 45 cm. Een bureautje is vast breder, en daar kun je 60 of zelfs 90 cm breed kopen!

1 like

:grin:

4 likes

Dit valt echt onder de guilty pleasures, mierzoet maar vreet zo een doos weg

K heb er ook al een paar achter een kiezen ja. Heel lekker.

1 like

Ojo dit ziet er echt top uit

Voor degenen die benieuwd naar de inhoud van het adventskalender zijn
1 like

Er lagen er hier nog genoeg!

5 likes

Ik wil zo graag een foto zien van die deken in het donkerrrrrrrr!!!

4 likes

Ik stond er net mee in een donkere wc maar ik kan er geen foto van maken! Zie de sterren lichtjes. (Edit: Heel licht effect dus) Misschien is het vanavond te doen, dan hoop ik dat ik er aan denk.

Stond er trouwens niet al een foto van de sterrendeken in het donker?

1 like

Oei dan heb ik die gemist. Maar leuk dat ie het echt doet :smiley:

Ik heb niet die van de Action, maar eentje met eenhoorns van het Kruidvat…

Je kunt er geen boek bij lezen, maar er komt best wat licht van af.

9 likes

Omg omg omg ik heb deze deken!!! Met roze en groene eenhoorns toch? Toen ik m kocht zat er geen kaartje meer aan, was de laatste. Ohh ik ga er zo mee naar de wc haha

Edit: mijn leven is compleet :heart_eyes:

14 likes