Ja deze is zo leuk ik heb hem gekocht voor mn zusjes verjaardag. Je hebt ook de kleine versie ervan met iets minder lange armen en benen die is ook ZO schattig
Ahhh dat kleed, ik ga straks kijken of die nog in Utrecht te vinden is.
Weet iemand of er ook een personenweegschaal te koop is bij de action en of deze goed is? Op de site zie ik alleen een keukenweegschaal staanā¦
Net de stoomreiniger gekocht, nu kan je niet veel verwachten voor zon ding van 32 euro, maar ik ben tevreden!
Ze hebben best veel verschillende sheet masks voor heel weinig geld. Vind ze best chill!
Ik heb het kleed bij Action op Hoog Cat gekocht
Ik durf dat zelf niet echt aan, toch bang dat het niet goed werkt haha
Ik heb de sponsjes ook hoor āāļø
Ik heb ook het glow in the dark deken gekocht, maar dan met de strepen. En hij is zoooo lekker zacht, ben helemaal verliefd op dat ding
Is iemand al in dit geweest?
https://www.normal.nl
Volgens mij ook weer een soort action/big bazaar/prijsmepper achtig iets?
Ahhh ze hadden hem niet meer daar, net te laat denk ik. Nog maar even andere action proberen dan
Ja! Maar een stuk kleiner assortiment dan de Action. Er zit er 1 op Hoog Catharijne.
Shit ik was net bij de Action voor dat glow in the dark kleed maar ze hadden hem niet meer! Het bordje hing er nog wel maar er lagen nu andere kleedjes, ook zacht maar niet met glow in the dark sterren hoop dat ik m nog ergens anders kan vinden!
@Yzile in Leiden zit er sinds kort ook een maar ben er nog niet geweest! Ga binnenkort eens een kijkje nemen.
Ja! Ik was er in Utrecht. Ik had niet echt wat nodig maar vond het wel een chille winkel. Viel me vooral op dat ze veel leuke make-up(merken) hadden.
Ja, wel chill om je merkspullen in te slaan qua beauty. Lāoreal haarverf is er ook iets van 12 euro, terwijl die 18 is bij de normale drogist.
Ik ken het ook uit Oslo
Ik heb het roze glow in the dark deken Lekker zacht en groot. Thanks voor de tip @Trenchcoat!
Bij mij kostte dat kleed 4,99. maar zag dat anderen er 6,95 voor hebben betaald?
ā¬6,95 inderdaad!
Ik zag vandaag dat het glow in the dark kleed in de weekactie zit voor 4,99 idd. Lagen er nog veel bij de Action bij de RAI.
aaah vandaar!