Ik zag hem op je insta en dacht oh die moet ik maar skeerr. Nice! Ga ik halen
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=adventskalender
Beetje vroeg voor een adventskalender, maar ben er blij mee
haha ik ga nu voor het kleed!!! Hoop echt zo dat ie er nog is, kutaction hier dus wish me luckkkk
Ik wil graag zien of 'ie ook echt glowt in the dark
Wtf, mijn telefoon heeft mijn laatst gemaakte fotoâs gewoon verwijderd? Dus geen fotoâs helaas, maar ik heb ook het sterrenplaid gekocht! Ik had nog een foto gemaakt van de andere soorten die er lagen (nog een grijze met een streeppatroon en een lichtroze met hartjes).
oke wat een deceptie. Kleed was al uitverkocht, zag wel iemand met (wss) de laatste in zijn hand door de winkel lopen maaar toen zag ik wel dat industriele tafeltje/nachtkastje met dat rekje eronder, dus meegenomen, maar er zitten twee dezelfde poten in? Echt hoe dan? Dus nu kan ik hem weer terugbrengen, echt janken
Dit was die roze! Een paar uur later duikt deze opeens weer op in mijn telefoon, wie weet die andere grijze ook nog welâŠ
Ja is ie leuk? Heb er ook naar gekeken
hier ook geen dekens gespot
Ik heb dat sleutelrekje (linksboven) ongeveer een jaar geleden bij de Action gekocht. Daarna niet meer gezien.
Ben nu al 3 keer in âmijnâ Action geweest voor de Bullet Journals, maar ze zijn nog niet eens binnen gekomen.
Vandaag bij de action geweest en volgens mij hadden ze al deze dingen nog. Ik heb in deze stijl een trolley meegenomen, alleen jammer dat hij niet zo hoog is maar wel leuk
Van wat ik op de achterkant zag, is de inhoud het zeker waard. Niet teveel opvulling zoals nagelvijlen etc. Dat heb je bij die van de Body Shop soms wel. Ik maak hem natuurlijk pas in december open, maar ik denk niet dat ik spijt van deze aankoop krijg.
Ja was een domme vraag van me want ik was benieuwd naar de inhoud maar dat weet je niet precies. De achterkant zag er inderdaad leuk uit maar alsnog kan de inhoud stinken of tegenvallen.
Dank van mijn dochter, door jullie snel naar de action voor het glow in the dark kleed.
En;
ZO ZACHT
In Groningen liggen er nog een paar zag ik zojuist! Geen idee waar jij woont haha
Ja dit had ik ook met die droogshampoo! Heb je helemaal niks aan
deze staat bij mij bij de schoonmaakmiddelen⊠die geur!!!
Ik moet nog teveel bijlezen maar ik heb ze vorige week bij de wibra gekocht!
Lidl en coop en bepaalde kleuren kun je ook bestellen bij de ah