Action toppers

Zegt mijn vriend: hebben ze ook wel van Smeg toch? (We hebben zo’n grote Smeg koelkast).
LOL, wie gaat dat betalen??? Dikke doei!

14 likes

Bij onze action waren ze op :cry:

Jaaaaa moet echt weer boodschappen doen :joy:
Maar ben echt nooit thuis

1 like

Die kaasschaaf gewoon bij de kaas leggen in de koelkast is wel genius. En nu wil ik ook naar de Action voor bakjes.

Hahaha credits gaan naar m’n vriend: zo hoeft hij m niet zo vaak schoon te maken :expressionless:

1 like

Morgen maar eens langs de action!! Kan je het ook met kuis producten gebruiken of is het enkel water? Want ik heb graag dat het huis daarna dan ook lekker ruikt

Sjef kan ik die hergebruiken?

1 like

Ik gebruik het alleen met water, heb wel gelezen dat mensen een beetje reiniger op de vloer doen en vervolgens er overheen stomen. Denk dat het eigenlijk alleen niet in het reservoir mag!

1 like

Omg nee die verhuisdozen zijn zo kut. Ik heb zo ook gebruikt maar ze waren zo zwak, ookal zat er niet superveel in. De onderkant zakte he-le-maal in

3 likes

Voor het apparaat zelf zou ik alleen water aanraden maar je kan erna met een interieurspray spuiten?

1 like

Op die site staat reusable

Heb er vandaag 4 gehaald :flushed:
Kan ik weer even vooruit!

1 like

Welke voorkantjes zijn er allemaal ? :grin:

Volgens mij zijn dit nog de oude, maar not sure!

Is er ook al leuk herfst spul?

Wel leuke! Ik zie nu pas je berichtje en lig net in bed. Zal morgen even een fototje maken!

1 like

Dit zijn idd 3 nieuwe en dan is er ook nog 1 met wit/bloemen. In totaal dus 4.

Met de wit/bloemen
3 likes

In Blerick vandaag het ronde tafeltje en dat kastje gezien rechtsbovenin. Die zat in een doos aan de kopse kant van een gangpad en dat ronde ding bij binnenkomst

Glow in de dark plaid €6,95

27 likes