Zijn ze wegwerp?
Ben echt happy met de stoomreiniger van de action. Hij is snel warm, droogt snel op en kost minder tijd dan dweilen. Merk ook echt dat ik nu sneller de vloer doe.
Wat voor iets is het? Hoe duur? Weet niet of ik een stoomreiniger fijner vind dan gewoon dweilen dus wil niet meteen een dure kopen.
Ik heb nu de oven reiniger. Eerste keer gebruiken maakte wel goed schoon.
Blijven de deksels goed zitten? En mogen ze in de magnetron, of moet je je soep in een andere kom gieten om op te warmen?
Dank! Weer iets bij voor op mijn actionlijstje dus haha
Deze week gekocht, ik wil ze gebruiken om make-up/kleine rommel uit de badkamer in op te bergen. Ze hadden deze bakjes ook in het blauw maar ik vond deze er vrolijker uitzien
Welke zijn ook alweer die koelkast bakjes? Hoe zien ze eruit.
ahg nu heb ik spijt dat ik ze heb laten staan, ze zijn zo leuk. Maar ik zou gewoon niet weten wat ik erin moet doen
Ik heb verhuisdozen van action. Ze zien er stevig en goed uit. Daarnaast ook bubbeltjesplastic. Ook niks op aan te merken.
Ik heb ze ook! Ik gebruik deze in de koelkast haha
Heb je de verhuisdozen al gebruikt?
Ik heb ze 3-4 jaar geleden gebruikt en toen merkte ik wel verschil tussen die van de Action en van de bouwmarkt, maar misschien zijn ze inmiddels verbeterd en steviger?
Ik heb ze rustig aan aan het inpakken. Op dit moment voelt het absoluut niet slecht. Onderkanten zien en goed uit. En ik vul ze ook niet tot de top, omdat ze anders niet tilbaar zijn.
Zo!
Ik maak zo even een foto hoe ze bij mij in de koelkast passen, dus komt zo een update vanaf telefoon
Update:
Thanks! Ik ga morgen kijken.
Echt ideaal, als je net zo gek bent op alles sorteren als ik haha. Heb mn ‘pasta-en-rijst-la’ ook helemaal netjes ingedeeld met bakken van de action
Tijd om die bakjes eens wat meer te vullen!
p.s. de bakjes linksboven hebben de beste inhoud.