Action toppers

@anon98052296 het heeft ook te maken met hoe groot de batterij van je telefoon is. Van de Samsung S8plus is die bijvoorbeeld 3500mah, dus met 10.000mah (die verkopen ze ook bij de action) kan je je telefoon meer dan 2x opladen.

2 likes

Ja ik heb eentje waar ik vier mee kan maar die is echt heel groot en zwaar dus was benieuwd of je toevallig twee keer met dat spiegeltje zou kunnen… want één keer vind ik het echt niet waard

Ik ben op zoek naar de koelkastbakken voor blikjes. Heeft iemand deze bij een action in Amsterdam gezien? Heb gekeken bij Europaplein maar daar zijn ze al een aantal weken niet leverbaar :frowning:

Ik las in eerste instantie “ik betaal natuurlijk alleen de verzendkosten” :sweat_smile:

1 like

@Lort denkt dat ie niet door de brievenbus past… Als dat zo is, wil je hem dan nog wel? Want dan wordt het een pakketje van 7 euro ofzo en dan ook nog de aanschafkosten (weet niet wat ie kost).

Maar als ik van de week in de Action ben wil ik wel voor je kijken.

Amstelveen Stadshart hadden ze ze donderdag nog

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Heb trouwens net de wondersponsjes gebruikt op de theemokken en ze werken echt. Kreeg er zelfs de onderkant mee schoon. Dat ik mijn favoriete gele mok van mijn mee heb verknald en de binnenkant lichtgeel is hoeft hij niet te weten. Dat ziet hij toch niet…en terwijl ik dit probeer te tikken komt hij steeds achter mij staan en moet ik elke keer dit stuk weer verwijderen. Ga t nou snel posten en wegklikken

7 likes

Dank je! Ga ik daar binnenkort even kijken.

Ik heb die koelkast bakken gehaald + voor de wijnfles.
Wil alleen nog die blikjeshouder, maar die hadden ze niet.

In mijn action hebben ze net spullen van Joseph en Joseph binnengekregen! Stoommandjes, gardes, mesjes en citruspers :grin:

14 likes

:heart_eyes:

Bijna alles wat wij van Joseph Joseph in huis hebben, is binnen twee jaar kapot gegaan.

Pizzasnijder, knoflookpers, deegroller, kookwekker, stoominzet voor pan zijn total-loss. De siliconen handvaten van alle keukengerei zijn niet meer goed. Het enige dat dat nog goed functioneert zijn de snijplanken en de litermaat. :joy:

3 likes

Hahaha dat is wel beetje jammer, want het is schijtduur! Ik heb een soep-meeneembeker (leuk galgje woord trouwens); die is prima stevig. Ach dit was 1,99 voor de pers en 3,89 voor het stoommandje; had het allebei al nodig dus ik vind het helemaal mooi voor die prijs! Maar niet voor de 83926182 euro die het normaal is :joy:

2 likes

Ik vind Joseph Joseph echt een shitmerk :sweat_smile:

4 likes

Worden er icepacks bij Action verkocht? En zo niet, waar kan ik die wel (goedkoop) vinden?

Kruidvat!

2 likes

Was er hier nou iemand die deze zocht?

1 like

Ik zocht ze, maar heb ze inmiddels gevonden :blush::blush:

1 like

Fijn!

Mijn cavia’s vinden de knaag sticks van de action heel lekker. Vooral die met honing. Is €1,19 voor 2 sticks.

2 likes