Ik heb die van mij tweedehands gekocht (zgan), even ontsmetten en klaar! Misschien een tip als je het graag wil proberen
Ja daar dacht ik ook aan, maar omdat het best een technisch apparaat is ben ik bang dat ik iets koop dat misschien niet meer goed werkt (door laten vallen oid). En dat zie je natuurlijk niet altijd als je hem tweedehands koopt
Hmm nee dat is waar… Ik had één gevonden hier in de buurt en ben hem dus eerst gaan uitproberen voor ik hem betaalde. Dat was wel een voorwaarde voor mij
Wauw ging diegene daarmee akkoord? Als ik degene was die hem verkocht zou ik dat niet doen… Want stel dat de koper hem dan laat vallen oid, krijg ik geen geld terwijl ik hem wel heel verkocht had. Wel fijn dat dat bij jou mocht!
Ja was geen probleem! Ik heb niet heel mijn benen zitten flitsen natuurlijk gewoon even op mijn arm uitgeprobeerd of de flits werkte en in het stopcontact gestopt om te zien of hij nog oplaadde. Ik heb er 100 euro voor betaald en hij was (volgens de verkoper) maar 1 keer gebruikt. Doos en boekjes en zo er nog bij. Ik merkte ook al snel resultaat! Haar is nog niet volledig weg, maar groeit veel trager en op sommige plekken niet meer. Ik hoop dat ik binnenkort kan zeggen dat het dus echt 100% werkt voor mij
Oooh je bedoelt dat je hem bij haar uitprobeerde? Ik dacht bij jou thuis. Maar het klinkt wel goed allemaal zo. Toch maar eens over nadenken Dank!
Weet iemand of ze die kitsch roze en zwarte plastic ‘wijn’glazen nog verkopen?
Ik heb Eleanor Elephant uit. Als je wilt mag je hem wel hebben? Weet alleen niet of je in de buurt woont, opsturen is in verhouding weer zo kostbaar! Dacht er net aan, voel je niet bezwaard ofzo als je niet wilt
Ik weet niet of ie door de brievenbus kan? En woon in omgeving Utrecht
Hebben ze die kokos blokken alweer? Coconut delight ofzo? Zon vijfhoek vormige verpakking met blauw achtige tinten. Als iemand die ziet wil die me dan TAGGEN. Ik kan niet meer naar de action want ik koop altijd teveel shit.
Dat is naar. Als ik daarna drie maanden scheer kan ik weer anderhalf jaar epileren voordat de haartjes weer te dun worden. Misschien werkt dat bij jou ook?
Ben bang dat ie te dik is maar ga dit weekend even kijken. Wonen helaas niet echt in de buurt!
Ik had een powerbank nodig en ik heb voor 4,99 eentje gevonden bij de Action, het is tegelijkertijd een zakspiegeltje, zo’n ronde. Echt handig, niet zo’n enorm ding.
Kan je daar je mobiel meer dan 1 keer mee opladen?
Totaal los van dit onderwerp maar ik was eens bij de Blokker en de mevrouw voor mij bracht een soort van epilady terug. Merk weet ik verder niet maar een of andere onthaar machine. Mevrouw van de Blokker vroeg of het was gebruikt. Nee, nooit gebruikt hoor.
Vervolgens maakt de Blokker mevrouw een of ander klepje los en daar zat dus nog een lading schaamhaar in. Omg extreme plaatsvervangende schaamte had ik toen
Gatver
Hahaha wat zei die mevrouw die het terug bracht? 'Oh geen idee hoe het daar komt ’ hahah
Dat zou ik kunnen proberen. Thanks!
Geen idee, er staat dat ie tot 1 A kan opladen maar ik weet niet hoeveel/hoe vaak dat dan is
Nee, is voor 1x