Action toppers

Ohh wat lief! Als je dat zou willen doen? :blush: ik zou graag die zwart/witte willen en die paarse met oranje rondje op de voorkant.

Ah oké! Ik dacht notitie, dacht al de action ligt daar vol mee!

1 like

Jaa daar zijn er inderdaad meer dan genoeg van! :joy:

1 like

Bij mij vond ik heel random 2 boekjes, bleek verder helemaal al leeggekocht en de medewerkster was echt verbaasd.

Ohh jammer :pensive: maar ja dat is natuurlijk ook wel een beetje het idee van de action.

Ik had vroeger veel last van bultjes na het scheren. Ik heb een tijdje ge-epileerd, maar gebruik nu een Philips Lumea en ben daar heel tevreden over.

2 likes

Welke variant heb je? Ik heb laatst een voor 90 euro in de aanbieding bij Kruidvat gekocht, maar pas 1 keer gebruikt.

Na hoe lang zag je resultaat? Ik heb ook veel last van ingegroeide haren.

Ik heb een best oude, want ik heb hem al een aantal jaar. Ik denk dat het deze is. Volgens mij duurde het wel even voordat ik resultaat zag. Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik me nog steeds moet scheren, maar de haartjes zijn veel minder en dunner, waardoor ik geen ingegroeide haren meer krijg. Ik ben dus blij en het resultaat is beter dan ik had verwacht. Als je van tevoren verwacht dat je 0 haartjes meer zult hebben, dan valt het eindresultaat waarschijnlijk wel tegen.

1 like

Dat klinkt goed. Ik heb het ook gekocht om meer van de ingegroeide haren af te komen inderdaad! Hopen dat het ook werkt haha.

Ah dankjewel! Maar ik vind zo’n ding wel erg prijzig als je daarna alsnog moet scheren…

Ik heb ook een Lumea, en ben volledig haarvrij. Dus het verschilt wel per persoon! Heb zelf vrij donker haar, daar werkt het beter op dan bijvoorbeeld blond haar.

1 like

Oh dat is wel fijn! Welke heb jij dan? Ik heb heel donker haar maar een lichte huid. En hoelang duurde het bij jou?

Omg echt? Ik ga van de week even kijken.

Ben ik ook benieuwd naar! Ik ben nu paar weken bezig. Soms vind ik al losse haartjes die ik er zo kan uithalen (zonder pijn dus), dus ik heb goede hoop.

1 like

Ja, paar weken terug lag 'ie hier. Maar als je hem niet kunt vinden en ik heb mijne uit, doe ik hem waarschijnlijk toch weg (alleen geen idee wanneer dat wordt haha). :slightly_smiling_face:

1 like

De koelkastbakken zijn echt een goede tip!

Ik deel de koelkast dus ik moet het met 1 plankje doen.

12 likes

Haha ja en een zak M&M

11 likes

Ik heb de BRI956/00. Donker haar met lichte huid werkt het beste zelfs! Je moet eerst een aantal keer om de 2 weken doen, na 2 keer was het bij mij al een stuk minder en na 4x bijna helemaal weg. Ik ben echt mega tevreden. Nu 1x per 6 weken even flitsen en klaar.

1 like

Ik weet niet helemaal of het een Action Topper is, maar ik heb een paar van deze blikken gekocht! Vind ze best leuk. Voor droge etenswaren (pasta enz). Volgens mij waren ze €1,99 en €2,49. Ze hadden ook grijs :smile_cat:

22 likes

Oei, wel een prijzig dingetje… Ik moet er even een paar nachtjes over slapen of ik er €330,- voor over heb. Als ik zeker weet dat het op mijn lijf zou werken zou ik het wel doen, maar als het niet (goed) werkt is het wel zonde :disappointed_relieved: