Action toppers

Haha dan zal het wel goedkomen! Ik ga voor je duimen dat het gaat werken!

1 like

Scheer je normaal? Ik heb wel eens van dat spul laten inwerken en, omdat het bij mij met alleen dat spul ook niet werkte, daarna heel zacht en licht geschoren. Dat spul dus als een soort scheerschuim gebruikt. Daarna was ik super zacht en had ik minder bultjes van het scheren dan normaal. Wel vaker dan normaal je mesje schoonspoelen, want dat spul is super dik.

Ja! Maar ik wil het juist gebruiken omdat het spul haartjes dieper verwijdert dan een scheermesje doet. Maar mocht het nu weer niet zijn werk doen, dan zal ik dat eens proberen. Dankjewel! :relaxed:

1 like

Blij met de koelkastbakken! Vooral voor blikjes is het ideaal.

18 likes

Zijn er verschillende maten in die koelkastbakken? En hoeveel kosten ze?

tussen de 1 en 2 euro. Bij ons hadden ze 3 maten, een lage platte, 1 voor blikjes, en een iets smallere.

Super, thanks! Snel eens kijken :grin:

Ik was er net nog even om iets te ruilen en spotte ook nog een wijnfleshouder zodat ze niet gaan rollen.

Omg ik moet dat.

Bedankt, die zocht ik ook nog! Heel belangrijk :sunglasses:

Deze vandaag gekocht. Toen ik hem in mijn haar sprayde, werd mijn haar best vettig, maar het trok gelukkig in. Vind het effect mooi

Deze miep heeft ook de keukenreiniger en de schimmelreiniger gekocht. Alleen zo dom om mn net 2 dagen nieuwe badmat niet aan de kant te leggen bij het gebruik van die laatste… :expressionless:

Zo, ideaal! Morgen even kijkje nemen

1 like

Ik drink niet dus geen idee :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand deze al gevonden ? :blush::blush:

Als je de haartjes er met wortel en al uit wil hebben, is epileren dan geen optie?

Dat heb ik een hele poos gedaan maar toen kreeg ik veel bultjes en haartjes die onderhuids gingen groeien en ik er vervolgens uit moest gaan pulken… Ik zie er nu nog littekens van. Dus dat zie ik niet meer zitten. Maar wel lief dat je meedenkt!

1 like

Ja ik heb ze gister, op de zwart witte na, gekocht!

1 like

Wat is er speciaal aan deze boekjes?

In principe niks speciaals, maar het zijn stickerboekjes.

1 like