Hoe kort zijn ze? Als je iets van de grond opraapt zonder door je knieën te gaan, kunnen anderen dan je ondergoed (of punani met warm weer) zien?
Dat ‘jewel’ servies staat deze week in de folder! Met die mooie vormen en kleuren. Waren op EGF veel liefhebbers van dacht ik
Nooo net vorige week nog 2 borden van gekocht aan volle prijs
Wel heel mooi idd!
Dus lekker om in te slapen??
Zijn het die stickers met diertjes erop? Dacht dat daar op stond dat het niet op het lichaam geplakt mocht worden, of is dat alleen voor kinderen het advies bedenk ik me nu. Misschien even opletten of je geen uitslag krijgt!
Graag
Wauw oke die ga ik kopen ! Thanks haha! Super chill dat het gewoon echt werkt.
Ik heb het voor je gevraagd! Hij laat het 5 minuten intrekken. En hij zei ook dat hij zijn lichaam doet behalve zijn gezicht en edele delen . Hoop dat je er nog iets aan hebt!
Kijk dan ook uit🤕
sorry flauw
Jaaa dankjewel! Dus borst, oksels en benen doet ie er dan waarschijnlijk mee. Ik denk dat borstharen ook wel dunner zijn dan (mijn) down under hair, dus misschien scheelt dat. Ik ga het eind van de week weer eens proberen en dan met een dikke laag. Ik zal dan weer updaten!
Iemand deze stickerboekjes gezien? Nu al 3 Actions gehad en niks. Wil graag weten wat voor soort stickers er in zitten. Er is i.i.g. een run op.
Ik kan je foto niet openen
Jaa nu doet hij het! Ik ben deze week geweest, maar niet gezien. Zien er wel heel leuk uit!!
Ja hij zei dat hij dit spul of Veet never nooit down under zou smeren. Dus ik hoop dat het voor jou gaat werken en het niet misgaat!
Dankje, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Hopelijk loopt mijn Action alleen een beetje achter enkomt het nog binnen.
Haha oh. Maar in de gebruiksaanwijzing staat dat het kan. En de eerste keer dat ik het erop deed gebeurde er niks (dat was tegelijkertijd ook het probleem haha). Dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik denk eerder dat het voor mij gewoon weer niks gaat doen
Omg ik wil dit. Wat leuk, ik pimp altijd enveloppen die ik verstuur haha. (En hopelijk in vervolg nog meer?)
Waar liggen deze in de winkel?