Deze zijn inderdaad chill! Tip: wel een los gasflesje erbij kopen, want het lijkt of die er al bij zit, maar dat is niet zo! Hier ben ik op de harde manier achter gekomen
Voor 30 euro bij de Action geshopt. Wat ik oa kocht was dat leuke fietsmandje, fineliners, Ipad snoer, schriften, haarverf… En ook nog een klei masker in een potje (roze kleur) Je had er nog 1 in een groene kleur. En dat masker is goed joh. Ik krijg er echt een zachtere huid van.
Ben geneigd om die groene kleimasker ook te halen.
Ik las eerder ergens dat het gaten in je kleding bijt? Maar dat was bij jou dus niet het geval? Ik wil het namelijk ook graag proberen haha, mijn favoriete witte kanten topje heeft ook gele vlekken
Nee is bij mij niet gebeurd. Heb het nu gebruikt op een witte spijkerbroek, van die witte shirts van m’n vriend voor onder truien zeg maar, en mijn witte blouse van m’n werk. Geen gaten. Maar als het wel bij iemand iemand is gebeurd dan zou ik het alleen doen op kleding waarvan je misschien wel afscheid van wilt/moet nemen haha
Naar aanleiding van de schoonmaaksprays die hier zo populair bleken te zijn heb ik ook een bus gekocht (die om de keuken te poetsen) en jaaa, ik ben fan!
Ik stak trouwens ook een pak wondersponsjes in mijn winkelmand, was super excited! Toen ik ze daarna in mijn fietsmandje deed en begon te fietsen werden ze zo uit het mandje geblazen en kwamen ze op straat terecht… Waarna ze 10 seconden later door een auto kapot werden gereden. Ik baaaaalde echt, dus moet nu wachten tot mijn volgende Action bezoek om een nieuwe poging te wagen ze aan te schaffen.
Ik vond de wondersponsjes niet echt een wonder bevatten.
Ik vond ze echt tegen vallen.
Ik dacht dat ik de enige was.
Heb je al azijn geprobeerd? En anders zou ik iets van HG proberen, die hebben reinigers voor alle soorten vlekken.
Ik zou het zelf niet riskeren op je favoriete topje en zeker omdat het kant is!
Aha, dan was het misschien voorbestemd.
Reminder! Vraag je nog even aan je collega hoelang hij die hair removal laat zitten?
Dasty werkt hier ook echt top voor. Is zo’n gele spray van de Wibra. Mega chemisch, maar niet zo erg dat het gaten maakt. Sinds ik hiermee toen ik de wanhoop al nabij was een keer olie uit iemand anders’ dure beddengoed heb gekregen, voel ik me verplicht het zo nu en dan te promoten
Ik zie hem woensdag! Ik laat het je weten!
Heeft iemand die satijnen kussenslopen gehaald? Zoja, is het wat? Gaat pluizige haren tegen.
Ja, gebruik ze nu een jaar maar merk eigenlijk niets aan mijn haar/gezicht. Blijven wel mooi wit in vergelijking met katoenen kussenslopen.
Jaa dankjewel!
Ik heb besloten - in mijn opruimbui- dat ik de koelkast graag meer zou willen ordenen. Las over bakjes hiervoor in je koelkast in dit topic maar kan de foto niet vinden. Iemand een idee over welke het ging?
Bedoel je voor blikjes?
Ik heb toevallig een blikjesorganizer gekocht vandaag, die had ik bij Serena op de blog gezien.
Is het shapewear of vallen ze los?