Action toppers

Ervoor zit nog september en januari…

4 likes

Ja precies :joy:

Inderdaad wel echt een action TOPPER :joy:

2 likes

Jeetje wat een influencers hier! Ik kom net thuis met al die schoonmaakmiddelen en die sponsjes en pijnboompitten. En ik ging alleen voor batterijen.
Oh en ik nam een blik kikkererwten mee voor (volgens mij)€0,49 en dat is ook wel goedkoop vergeleken bij supermarktprijzen, denk ik!

1 like

Wat een sicke tip, morgen proberen. Of zijn de gele vlekken inmiddels weer terug? (zit lekker te spuitelven)

Zijn bij mij niet teruggekomen!

1 like

Explain ? Hahah ik word ook leip van die beesten

Oke klinkt veelbelovend in ieder geval! Ik hoor het graag haha, dan ga ik ze maandag meteen halen

Helemaal blij met de boeken deze week. Heb superleuke gevonden :smiley:

Ik ook😃. Welke heb jij gehaald?

Ik ben Eleanor Oliphant - Gail Honeyman
Lily en de octopus - Steven Rowley
De vlucht van de hommel - Dave Goulson
Warme melk - Deborah Levy

Van alles wat eigenlijk. Gelet op de vertalingen want soms leest dat echt niet lekker. Deze gaan mee op vakantie. Als ik ze kan laten liggen :).

Vond dat er echt veel keuze was maar heb dan ook 3 filialen bezocht hehe.

1 like

Ik ben heel blij met mijn fietsmandje, vooral als ik teveel boodschappen heb meegenomen en em als extra tas kan gebruiken. We hebben net een klein bijzettafeltje gekocht om de laptop op te zetten bij de bank. Die was 10 euro en ziet er prima uit hoewel ik er nog verf overheen ga gieten.

Zo jaloers op Ik ben Eleanor Oliphant, haha. Die hebben ze hier steeds niet :frowning:

Ik heb wel Naamloos - Pepijn Lanen, Lieve - Ronald Giphart en Fangirl - Rainbow Rowell gevonden, maar meer haddn ze niet die ik boeiend vond.

4 likes

Ik heb m ook maar 1x gezien anders kon ik nog terug voor je :). Ben ook bang dat er niet meer bij komt, zal wel (voorlopig) eenmalig zijn…

Ik heb hem wel bij meerdere mensen voorbij zien komen, dus ik hoop het wel, haha. Fantastic Beasts had ik ook wel gewild, hadden ze ook niet :frowning:

Die zag ik volgens mij ook… niet mijn genre maar wel echt een vondst voor die prijs. Bij de kringloop nog duurder. Was ook echt niks te zien aan die boeken behalve de stempel Licht beschadigd.

1 like

Nee klopt inderdaad :slight_smile: Hier viel het best tegen helaas.

Tip voor wie de bekende opblaasstoel voor in her water heeft, koop dit ding er bij:

voor 79 cent en leg dat onder je enkels als je drijft. De beste chillpositie op het water tot nu toe!

10 likes

Fantastic beasts hadden ze bij mij wel. Maar die had ik zelf al dus ik hem m laten liggen.

1 like

Ik vind hem te duur in de boekhandel, haha :stuck_out_tongue: