Omfg KZ ligt in mijn dorp, woon er letterlijk 5 min vandaan. Maar is dat ene weekend met die heeeeftige wind heel erg beschadigt
Wow hahaha leuk, dan zijn we bij elkaar in de buurt opgegroeid, mijn ouders wonen een paar dorpen verder! Heb je er ook zo veel gespeeld vroeger? Ah dat wist ik helemaal niet, super jammer
Vroegah altijd familiekaart, maximaal aantal x van de tarzanswing hahaha. Ben nu wel benieuwd welk dorp
Ja zo zund! Is nu wel weer deels open, maar nog steeds niet alles
Haha leuk! Ik weet nog dat ik die super steile glijbaan altijd zo eng vond. Kom uit een heel klein dorp iets zuidelijker, begint met een . Denk dat je dan wel weet wat ik bedoel.
Heb je een PB gestuurd haha
De kokoskoeken zijn ook erg lekker! Niet droog maar goed smeuïg.
Ik heb vandaag ondergoed gekocht en deze zijn echt heel fijn. Ik heb de naadloze hipsters.
Ik heb naadloze strings van de Action. Fijn spul.
Dan haal ik die de volgende keer ook.
Ik vind het ook vet relaxed dat het alweer bijna droog uit de wasmachine komt haha.
Action let down van het jaar: agenda.
Ik hen januari tm maart dubbel ipv oktober tm december erin zitten.
Aaaaaah meen je niet, wat een fout
Ik dacht al, aah schrijf er gewoon overheen met een pen. Maar dan kom ik nog niet uit.
Ik ga wel naar de Hema voor een agenda dit jaar.
Hahah wat een faal
Haha wat een faal zeg. Ik zou wel even mailen want dan halen ze ze uit de schappen en zijn er straks niet allemaal huilende eersteklassertjes met een niet-functionele agenda.
…nee ik dacht niet, je moet controleren of de maanden in een agenda kloppen .
Ik zou dat echt niet controleren hoor, haha
Wie gaat dat nou controleren. Ik was er waarschijnlijk pas achtergekomen in de maand dat het niet meer klopt