Haha nee de haarkleur van zijn intieme plekken weet ik niet. Maar hij is Antilliaans en heeft dus donker haar. Ik heb vakantie dus kan het ook niet even aan hem vragen!
Oh dan zullen zijn haren daar ook wel donker zijn haha. Mocht je hem na je vakantie weer spreken, vraag dan even āvoor een vriendinā hoelang hij het laat zitten
Ja zal ik doen! Tag me even over twee weken nog even als reminder. Denk dat ik het anders ga vergeten!
Doe ik! Ik zet er speciaal een reminder voor
Ik heb dezelfde ervaring, maar misschien ook niet zo dik ingesmeerd.
Vind het wel ongelofelijk stinken.
Ah jammer Misschien nog eens dik smeren? Anders ligt het toch maar te verstoffen.
Ik vond het ook wat stinken ja. Het herinnerde me direct aan zulk spul van heel vroeger. Dezelfde typische geur.
Ik ga vrijdag naar een huisje in Limburg en ik wil hor kopen wat je kunt knippen/plakken. Hopelijk weten jullie wat ik bedoel. Maar bij onze action hadden ze alleen nog maar deur-horren. Hebben jullie ze gezien ergens en is het de moeite om een action verder te kijken?
Xenos
Volgens mij heeft de Aldi zoiets deze week.
Sorry dat je moest vloeken in de kerk maar heb daar nu idd wat pakjes gevonden! Tnx!
Huh? Love Xenos hoor!
Edit: ooooh zit in het Action topic hahaha
Ik vind de lijmrollers van 99 cent zo chill! De lijm is heel sterk en het is gewoon heel makkelijk haha. Neem er altijd eentje mee als ik weer ga omdat ik denk dat ik niet meer heb maar dat resulteert er wel in dat ik nu een voorraad van 10 stuks heb.
Susteren (Europarcs)! Woon je in Limburg?
@Lula haha jaaaa ben totaal off topic aan het gaan in deze Actionsituatieā¦
Daar belanden we vast ook nog wel! Mooie leuke kindvriendelijke tips mag je me altijd PBāen! Whoop whoop.
Ik wilde de verkoelingsmat voor mān kat halen maar uitverkocht natuurlijk
Misschien een domme vraag maar is dit voor bestek of zo?
Van collegaās hoor ik Kitskensberg, een speeltuin in de buurt van Roermond. Ook al leuk voor dreumessen schijnt
Was bij de action en de bakken voor in de koelkast waren uitverkocht
Wel heb ik de sponsjes gevonden, maar vond ze niet heel bijzonder eigenlijk helaas
Off topic
Jaloers dat je zo dicht bij de Nike outlet zit.
Jaaaa hier speelde ik als kind wel eens, hele leuke herinneringen aan! Hoewel ik Klein Zwitserland nog leuker vond, ligt ook midden in het bos dus met dit weer overal schaduw. Is wel vanuit Susteren nog iets verder rijden dan Roermond maar via de A73 ben je er zo. Echt jeugdsentiment dit.