Action toppers

Een heel leuk spel dat je met een grote groep vrienden/ personen buiten kunt doen. Je ziet het tegenwoordig heel vaak in parken.

De bedoeling is dat je blokjes van de tegenpartij omgooit. Klinkt beetje lame, maar het is echt heel leuk!

2 likes

Weet iemand of ze bij de action een buitenkleed verkopen? Zo’n plastic tapijt idee. Thanks!

Zaterdag ook de kubb variant van action gekocht en heel het weekend gespeeld! Is gewoon massief hout dus prima. Had het ook gezien bij blokker en nog ergens maar daar kost het 20 euro. Vond ik te duur voor wat houtjes. Maar echt een heel leuk buitenspel!

Volgens mij sowieso een picknickkleed met een plastic onderkant zegmaar.

1 like

Ja mijn buren hebben zo’n kleed. Een soort van zwart wit tapijtachtige kleed, watervast want het ligt altijd buiten. Maar ze hebben het maanden geleden gekocht hoor.

1 like

Ja! Ik heb geel/witte

1 like

Iemand hier ervaring mee? Kon op Google geen reviews vinden. Kost geen drol maar iets kopen dat niet werkt is altijd zonde.

De rechtse dus.

Je bedoelt de hair removal? Mijn collega onthaart zich daar helemaal mee. Hij vindt het super fijn spul en verkiest deze 100x boven veet.

2 likes

Ja die bedoel ik. Oh wat goed om te horen! Dan ga ik het toch maar eens proberen binnenkort :smirk: Dankjewel!

Ja bij veet krijgt hij soms gewoon brandplekken. Laatst hadden ze deze niet en hij is elke dag terug geweest om te vragen en opeens hadden ze hem weer. Hij was helemaal blij!

1 like

Oh wauw haha. Ik ben overtuigd :grimacing:

1 like

Dan hoop ik dat het voor jou ook goed werkt haha!

1 like

Dankjewel voor de waarschuwing! Wat raar dat mensen dat met Veet dus hebben en dat het nog verkocht wordt…

Ik heb van de week zo iets van kruidvat eigen merk geprobeerd maar redelijk korte haartjes waren na 10 minuten intrekken nog niet weg. Toch maar weer scheren dus.

1 like

Dat is mijn ervaring van 100 jaar terug ook. Maar ik wilde het misschien toch weer eens proberen. En die €1,56 kan ik wel missen (nu in ieder geval 1 iand hem goed blijkt te vinden).

Update hair removal: in de gebruiksaanwijzing staat dat je het 5 minuten moet laten zitten. Dan moet je met de spatel kijken of de haartjes al loslaten. Zo niet, dan kun je de tijd verlengen tot 6 of 7 minuten MAAR NIET LANGER (ik citeer de handleiding).

Nou, na 5 minuten gebeurde er niks. Na 7 minuten nog niet. Living on the edge, dus het 9 minuten laten zitten. Resultaat: een paar losse haartjes, maar niet noemenswaardig. Bikiniproof nu: nee

Ik had het er niet megadik opgesmeert, dus ik ga het volgende week nog eens een kans geven. Maar erg hoopvol ben ik niet gestemd :sweat_smile:

6 likes

Haha wat een deceptie! Sorry dat ik je blij heb gemaakt met een dooie mus!

5 likes

Ik las: dooie muts

15 likes

Haha harige muts

23 likes

Haha maakt niet uit! Ik ben blij dat het voor sommige mensen wel werkt, dan hebben zij het niet voor niks gekocht.

Misschien smeert jouw collega zich er echt dik mee in, dat zou kunnen. Welke kleur haar heeft hij? (baard dan, ik denk niet dat je de kleur van zijn intieme plekken weet) Ik heb bruin (hoofd)haar, lichte huid en de ongewenste haren zijn heel donker en vrij dik. Misschien scheelt dat ook.