Action toppers

Ik heb een halfuurtje action shoppen ingepland tijdens werktijd :see_no_evil:

1 like

Foto van de fles? :grimacing:

Thanks!!

Heeft de Action een beetje goede (lees: kinderachtige) verjaardagsslingers enzo?

Ik had rode nagellak in mn witte broek zitten.
Na van alles geprobeerd te hebben heb ik die grijze schimmelreiniger erop gespoten en mn nagellak is uit mn broek en mn broek is nog gewoon heel.
Gebruik hem al een tijdje voor de badkamer maar nu dat dit werkte kwam ik op nog een ander idee…
Een wit shirt wat ik weg wilde gooien vanwege gele oksels en niet meer schoon te krijgen was. Schimmelspul erop en weg gele vlekken.
Verklaar me voor gek, maar het heeft gewerkt :joy:

33 likes

Mijn vriend klaagde gisteren over gele oksels, dus ga morgen ff dat spul halen!

Niet teveel erop spuiten, gezien sommige reacties in dit topic dat het bijtend kan zijn. Ik wilde het shirt anders weggooien dus wilde het risico wel nemen.
Heb het erop gespoten en even laten intrekken. Toen zag ik al verschil, maar dat spul op mn oksels leek me misschien geen goed idee. Dus daarna gewoon gewassen en toen kwamen er prachtig witte oksels uit haha

3 likes

Ze hebben wel wat slingers met vlaggetjes enzo, op de speelgoedafdeling. Meer kinderlijk dan voor volwassenen geloof ik :slight_smile:

In die schimmelreiniger zit chloor/bleek, dus vandaar dat het vlekken uit witte kleding haalt! Zou het niet op een andere kleur gebruiken.

1 like

Jaaa heel veel bij ons. Lelijk en kinderachtig haha weet niet of dat is wat je zoekt?

Ja! Mijn vriend is jarig dit weekend :smiling_imp:

6 likes

Ik heb die wondersponsjes gekocht, maar ik snap de hype niet helemaal. Ze gaan best wel snel kapot (happen eruit) of poets ik te agressief o.i.d.? :sweat_smile:

Mijn Action verkocht trouwens een goedkope variant van Kubb (8 euro) - echt een aanrader!

4 likes

Dat met die sponsjes heb ik ook? Echt het brokkelt enorm af haha… Maakte wel goed schoon verder

Bij mij breken de sponsjes niet af en ik schrob best hard!

Omg liefde voor dit topic!
Gister meteen langsgeweest en ik heb de schimmel reiniger en de bakken om je koelkast mee te organizen gekocht. Ook nog een leuk gevlochten rond kleed voor op het balkon meegenomen.

Ik heb ze ook gekocht. 2 kleine en 1 grote, ik heb zelf al 2 grote spiegellijsten van een duurder merk, en ik vind ze hiernaast niet heel goedkoop ogen!

1 like

Dinsdag kan ik naar de action en ben helemal enthousiast geworden om die sponsjes te gaan halen en m’n badkamer te gaan schoonmaken :joy: Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen

1 like

Wat is dat?:see_no_evil:

Ik heb nu ook van die organiseerbakken net als Serenade Verspon in haar SMEGGG koelkast en ik moet zeggen. Ik ben er heel erg blij mee! Wij drinken alleen niet uit blikjes drinken dus die heb ik lekker laten liggen.

Love deze bordjes

13 likes