Action toppers

Ben tot de conclusie gekomen dat die leuke roze, groene en blauwe schoonmaaksprays van de action echt alle drie super lekker ruiken, maar veel meer dan die kwaliteit bezitten ze eigenlijk niet. Vind nou niet dat ze heel goed schoonmaken en het laat overal strepen achter, of doe ik iets verkeerd?

en @Patagonia ik heb hetzelfde met die sponzen, leuk voor 1 klusje, werkt het heel goed, maar de hele spons brokkelt op een gegeven moment gewoon af hahaha

5 likes

Ja die was ik nog even vergeten voor het gemak, die oranje bedoel je toch? Dat ding is binnen no time leeg en om nou te zeggen dat het er mooi schoon van werd… niet echt nee

Welke gebruik jij normaal gesproken en vind je wel lekker ruiken?

1 like

Ja dreft werkt altijd goed, maar ik vind die fles altijd zo ongezellig staan en ben te lui om het in het kastje te zetten hahaah… Deze flessen stonden wel vrolijk, maar heb liever iets wat goed schoonmaakt :relaxed:

Schoonmaakazijn, dat gebruik ik echt nooit maar moet ik dan toch meer eens gaan proberen zo te horen

Of een drupje etherische olie bij de azijn doen, werkt ook top

1 like

Heeft iemand ook al die wonderdoek? Is dat wat?

Nee ik heb ook overal lelijke strepen :(. ik ben weer terug naar m’n oude merk. Dan maar wat meer geld en wel gelijk goed schoon. Ruikt gelukkig ook super lekker

Ja jammer he! Ik gebruik zelf eigenlijk al jaren glassex voor keuken en aanrecht enzo, werkt heel fijn en streeploos, maar vind soms wat afwisseling ook wel leuk :blush:

Wat gebruik jij graag?

Ik gebruik method! Nu de Limited Edition en die ruikt zoooo lekker!!

1 like

Oooh ja ik heb daar ook wel een producten van gebruikt. Lekker die LE ga ik ook maar eens ruiken dan :blush:

Ik heb gisteren die pot aloe vera gel gekocht. Heb hem even snel met het origineel van Nature Republic vergeleken en op de geur na is hij hetzelfde (en dat er maar 92% aloe in zit). Vind de geur van die van de Action wel een beetje vreemd.
Ga hem morgen eens als haarmasker gebruiken

Bedankt voor de tip!

6 likes

Ik wil deze ook halen. Is deze een beetje makkelijk te bevestigen?

Kostte mij tien minuutjes… alles wat je nodig hebt zit erbij.

1 like

Ja, zo gedaan!

1 like

Mijn naam is Sarah heb ik al meerdere keren bij kringlopen gezien. Dus als je hem zoekt: misschien daar eens kijken.

Ik heb Nooit meer van Colleen Hoover gevonden. Was verder niets mis mee.

1 like

Is hij stevig en stabiel genoeg voor een zware boekentas?

Heb het kaartje al weggegooid maar volgens mij stond er max. 5 kg op.

1 like

Ik heb een tas met laptop er al ingehad. Maar dat was net aan hoor.

Was er al bang voor. Dit was te mooi om waar te zijn :worried: