Action toppers

Ik zat toevallig gisteren nog te bedenken dat ik een mandje wil!

1 like

Ik geloof 9,95 :blush:

1 like

Ik las dat baptiste droogshampoo deze week in de aanbieding is. Iemand al gespot? Veel soorten of 1 schamel schapje?

1 like

Hier hadden ze twee soorten, tropical en cherry geloof ik.

Toch maar even bezoekje wagen dan, al had ik op meer gehoopt.
Had trouwens een super leuk plaid gezien op de site met van die jungle bladeren, in het echt viel hij enooooorm tegen. Zo jammer.

Ik heb zoiets maar dan veel leuker van de wibra.

2 likes

Nou ik heb gisteren de wondersponsjes gebruikt en het werkt super goed! Maar ze gaan we snel kapot of boen ik te hard?

1 like

Tip, boen geen neptattoo’s met een wondersponsje van je huid. Heeft een collega vorige week, onder de douche, gedaan en die heeft me toch een brandwond eraan overgehouden. :joy:

7 likes

Ik ben ontzettend blij met mijn fleurige hangmat van de Action. Ik dacht dat hij 6 euro was.

1 like

Influencer :grin: ik heb m vandaag ook meegenomen.

Ik kon dit fotolijstje van € 4 niet weerstaan. Dit zijn nog de standaardfoto’s die erin zaten.

19 likes

Waarom niet? Heb ik iets gemist?

Oeh die is leuk zeg.

2 likes

haha nee hoor, is gewoon een persoonlijke voorkeur :blush:

1 like

De allesreiniger ruikt heel lekker, gelukkig ook maar want ik liet hem vallen en toen liep de halve fles leeg in de schuur…
Ik heb ook van die draadmandjes gekocht die je kunt stapelen, ik ga ze in de keuken neerzetten voor de groente!

1 like

Je kan ze op de bodem van het hok leggen en dan hooi eroverheen.
Ik heb ze zelf naast haar kooi liggen omdat mijn konijn bijna altijd los loopt in huis. Ze gaat keurig terug voor een plasje

2 likes

You are welcome!
Ik hoop nog steeds dat die grote doos met 100 stuks terugkomt in het assortiment :no_mouth:

1 like

Oo dat is wel een goede tip!

1 like

Ik vind de radio reclame van de action echt goed. Er wordt opgenoemd wat de persoon allemaal gekocht heeft en uiteindelijk wordt er gezegd en waar ik voor kwam.

Action weet dus al dat je met meer troep thuis komt dan je nodig hebt :joy::joy:

16 likes

Hahah ja volgens mij is dat hun verdienmodel, mensen die voor één ding komen en met een volle tas naar huis gaan :stuck_out_tongue: