Dank, ga ik dat proberen!
@Coincidence @Unquestionable @anon31745129 Thanks voor de reacties sponsexperts mss toch eerst maar m’n wokpan een nachtje in soda laten weken. Het is trouwens een wok zonder antiaanbaklaag. Heb me laten vertellen dat een antiaanbaklaag niet geschikt is voor hoge temperaturen dus ook niet voor wokken.
Ik zou sowieso niet te vaak met die wondersponsjes schoonmaken. Je schuurt daarmee ook beschermlagen van dingen af.
Helaas te laat ontdekt op mn nieuwe vloer huil elke dag als ik er langs loop
Bij mij hadden ze de action schimmelspray weer
Je kunt de wondersponsjes ook goed gebruiken voor oude kunststof tuinmeubelen, werkt als een tiet.
Ik heb de Aesop look a like hand en bodylotion gekocht, had mijn vriend geklaagd dat deze niet zo goed schuimde. Hij dacht dat het handzeep was.
Ze komen op azijn af! Dus als je dat erin doet (evt mengen met beetje afwasmiddel) dan zit ie binnen no time vol.
Bij die appeltjes zit toch een flesje lokspul?
Kunnen die wondersponzen ook op een kunststof aanrechtblad? Ben bang dat ik er een soort toplijn mee wegschuur of iets dergelijks.
Ik doe dat gewoon. Living on the edge
Anders balsamico azijn met aarbeienlimonade en een druppeltje afwasmiddel.
Succes gegarandeerd
Fruitvliegjesvanger vullen met appelazijn of balsamico, binnen een dag een waar kerkhof
Mijn tip is die opblaasstoel/ luchtbed van 5 euro, om als een ware baas op het water te drijven
Kan wel doffe plekken achterlaten op kunststof. Ik zou dat zelf niet zomaar doen.
Vandaag deze gekocht en op mijn fiets gemonteerd. 8 euro. Voelt goed stevig en was super makkelijk te bevestigen.
Oh dit wil ik eigenlijk ook! Kun je hem er op- en afhalen met een kliksysteem ofzo of zit hij echt vast?
Kliksysteempje! Dus je kan hem gewoon de winkel en je huis mee insjouwen.
Ohhh super! Zoiets zoek ik! Die vaste mandjes zijn soms niet handig in fietsenrekken enzo. Ga straks meteen kijken!
Hoe duur was deze?