Action toppers

Hoe ziet die verpakking eruit? Was laatst op zoek, maar het was zo’n enorme bende dat ik het gauw opgegeven heb.

Al uitgepakt dus hoop dat dit duidelijk is haha. Dit label, dan zit er aan de sok, die om zo’n kartonnen voet heen zit, nog een klein rond kaartje waar op staat met siliconen randje. Zitten per 2 paar verpakt.

5 likes

Heel erg bedankt! Ik ga van de week nog wel even kijken of ze die sokken hebben, ideaal. :biggrin:

1 like

Wat gezellig :slight_smile:️ Wil ik ook!

1 like

Koop in ieder geval geen bakvormen bij de Action, roesten al heel snel en dat laagje gaat eraf.

1 like

Ik heb eindelijk de sponsjes en keuken spray gekocht en het hele huis is schoon :joy::joy: vriend was aardig verbaasd. Thanks for the tip!

1 like

Ja die haha

Heeee zie ik jou daar? Dat kussen ga ik ook even scoren!

Ik heb de sponsen ook gekocht. De allesreiniger enzo had ik al een tijd in huis.

Pas wel op met die witte sponsjes hoor. Niet op een geverfde ondergrond gebruiken die niet wit is. Het schuurt een laagje eraf waardoor je dan witte wazige plekken overhoudt.
Wel nog een tip: als je zwarte strepen op een witte muur hebt kan je die ook voorzichtig ermee weg krijgen.

6 likes

Thanks voor de tip, mijn muur zit onder de strepen

2 likes

Ik heb ze gezien bij mijn Action. Ze lijken sprekend op mijn originele van 35 euro.

Ja ik heb ze uiteindelijk ook gevonden bij een ander filiaal. Vind m echt super leuk, zeker voor dat geld haha

1 like

Vandaag voor het eerst die wondersponsjes gekocht en hallelujah de nasty bruine vlek die wokpan een halfjaar geleden had gemaakt op het aanrecht is eindelijk weg! :smiley: dit is de highlight van mijn dag tot nu toe haha

12 likes

Dit inspireert mij om m’n wokpan ermee schoon te maken. Had de hoop erop al opgegeven! Er mag geen schoonmaakmiddel in omdat hij ingebrand is.

Ik heb ze enkel gebruikt op het aanrecht, geen idee of ze ook geschikt zijn om de pan zelf te poetsen, misschien dat er dan diepe krassen ontstaan ofzo. I dunno, hier zitten vast wel sponsen experts die dit wel weten gok ik :stuck_out_tongue:

Ik zou t niet bij een pan doen die een anti aanbaklaag heeft. Denk dat die dan naar de klote gaat!

Volgens mij zit er een soort schuurmiddel in die sponsjes dus denk dat je hele pan kapot is daarna. Heb je het al geprobeerd met soda en dat een nachtje laten weken?

Maak je het sponsje dan wel nat, of droog op de muur?

Licht vochtig. Nat maken en goed uitknijpen weer.
Op mn werk hebben we professionele die we voor hetzelfde gebruiken in het ziekenhuis, maar die van de Action doen hetzelfde. Heb wel het gevoel dat de professionele meer vierkante meters maakt voor ze uit elkaar vallen, maar dat verschil zie je ook wel in prijs dus das niet gek.