Ik heb wel dat die sprayflessen schoonmaakmiddelen heel erg strepen achterlaten, ienand tips? Nat doekje, droog doekje?
Ja, same! Ik doe eerste nat doekje en dan droog doekje
Doet wel een beetje afbreuk aan het gebruiksgemak
Maar ok het ruikt nog steeds lekker
Nou de wondersponsjes zijn gekocht hoor.
Oeh dit ga ik ook eens doen! Krijg mijn rooster ook niet schoon en erger me er zo vreselijk aan. Ga jouw tip zeker proberen
Kun je die sponsjes maar eenmalig gebruiken eigenlijk? #dtv
Je kunt ze gebruiken tot ze op zijn. Ze slijten bij gebruik ; -)
Jaaaa ok maar ik dacht dat de superpowers in die zeep zaten en dat je dat er dan na 1x uitspoelde.
Edit:
(Weet niks van schoonmaken. Ik val door de mand haha)
Ik heb van die slag letters gehaald. Ik had al een setje met wat meer “nette” letters en de action heeft ze met wat meer “cursief” font.
Net even uit getest aber naturlich
Leeuk! Is het ook eenvoudig of een gedoetje?
Valt erg mee!
Je moet de letters goed op de gewenste plek zetten en dan tik geven maar dat kan iedereen wel
Oh top!
Ik ben ook nog op jacht naar de SPonsjes maar het is telkens uitverkocht
Vind de badkamer schoonmaken altijd zo’n rotklus, met name alle tegels in de douche. Gebruikte daar altijd een normaal schuursponsje voor icm schoonmaakazijn, wat best wat boenwerk is (en ellendige lucht door de azijn).
Dit weekend ook de wondersponsjes gekocht. Ik las ergens ook over Dasty (sorry, is Wibra), dus daar de badkamerversie van gehaald. Écht, topcombinatie! Nog nooit zo makkelijk en snel schoongemaakt.
Opblaasbaar hoofdkussen voor op Lowlands. Eindelijk niet meer op een platte handdoek slapen! €0,99 cent
Omg … dit heb ik nodig haha! Morgen meteen naar de action!
Voor geinteresseerden: ik zag ook van die net-sokjes die nu zo hip zijn voor 80 cent. In het zwart.
So happy sokjes met siliconen randje waren er weer in mijn filiaal!
Klinkt goed! Ook gliiter nagellak?
Oh voor die prijs is het zeker het proberen waard. Dankje!