Action toppers

Leuk, waar heb je die gekocht?

1 like

74 likes

Zeeman

7 likes

Haha shit was nog niet helemaal wakker

10 likes

Lidl?

Ik had eerst een bakje met water, azijn en citroen in een warme oven gezet. Toen wat laten afkoelen en alleen met heet water en een supersponsie alles eraf gekregen.

1 like

Ja alleen een scheut in de zak, geen gepoetst of iets, het is puur de damp! Ik zet hem meestal in de douche en dan als ik hem openknoop laat ik de zak vollopen met water, dan spoel je de meeste ammonia weg zonder dat je het in hoeft te ademen.

1 like

vandaag de meeste van jullie tips gehaald! Heb zowaar zin om schoon te maken. Alleen de grijze anti schimmel spray hadden ze niet.

1 like

Bij mij laatst ook niet (zag ook geen leeg vak met bordje). Zou deze er uit zijn?

Iemand weleens geurstokjes gekocht van de action? Is het wat?

1 like

@Noor ik! Heb ze nog niet uitgepakt. Zal t laten weten

@Wijntje @Lovepink hier ook geen leeg vak. Vroeg het nog aan een medewerker en die zei dat ie dacht dat ze m niet meer hadden. De 2 plekken waar het altijd had gestaan stonden namelijk helemaal vol met andere sprays

1 like

Dat een medewerker dat heeft gezegd, zegt niets is mijn ervaring. Hoe vaak ik al niet iemand iets heb horen vragen aan een medewerker die dan óf het antwoord niet wist, óf een verkeerd antwoord gaf… Het is niet meer op twee handen te tellen. Vaak weet ik het goede antwoord wel en loods ik die klant mee naar de plek waar het gewoon staat.

1 like

Ik was laatst op zoek naar dat waxinelichtjesding wat hier genoemd werd. Toen ik aan een medewerker vroeg of ze die in dat specifieke filiaal verkochten zei ze: ALS we het hebben, staat het in dat pad daar, bij de kaarsen. Goh bedankt he

2 likes

Ik denk dat je het tegen @Barbati had?

Maar groetjes terug! :relaxed:

Mooi! Zijn de lampjes zelf gewoon kleine “bolletjes” of hebben ze een vormpje ofzo?

Ik heb ze wel eens geprobeerd maar was niet enthousiast, je rook ze bijna niet. Maar misschien had ik net de verkeerde geur (heb een blauwe geprobeerd, weet niet meer welke geur dat was, en sandelhout geloof ik).

1 like

Ik heb nu zin om naar de action te gaan, terwijl ik er vrijdag nog was…

Geen goed topic voor mn portemonnee dit, ook al kost het allemaal geen drol, veel kleine dingen is ook ineens 20-30 euro aan de kassa.

Mijn aanrader zijn de opbergboxen met zon klikdeksel, 2 helften in elkaar. Die gebruik ik echt overal voor.

3 likes

Ik heb ook zin om naar de Action te gaan. In mijn hoofd maak ik altijd een rekensom hoeveel ik kwijt ben aan de kassa. Helaas is het altijd hoger.

Ja echt hè, ik schrik ook altijd een beetje. En dan is ook 75% niet nodig, maar kan wel handig zijn ooit.

Door jullie heb ik iedereen schoonmaakspul aangemeerd en ruikt elk huis waar ik kom straks naar de Action.

6 likes