Action toppers

Ze hebben er heel veel in bos en lommer!

5 likes

Aaah mn halve kast bestaat hieruit

Gister Doridos ofzoiets gekocht, chips van Croky die erg lijken op … juist. Lekker, niet te grote zak en veel van die kruiden erop. Ligt er volgens mij al langer maar had ze nog niet geprobeerd.

Oh @Lort dat doet me er aan denken dat ik bij Action wel eens Chipito’s XXL haal en die vind ik zo lekker!!!
Heb er nu trek in…

Sorry :laughing:

Haha JA HAAL HET VOOR ME, het is allemaal jouw schuld!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ze bij mijn action niet gezien :sunglasses:

:weary:

Gister uit deze soepkommen gegeten in een restaurant, vond ik dan toch een beetje gek omdat ik ze herkende van Action.

7 likes

Mijn Action tip is de maxijurk met 2 splits voor iets van 5 euro, zit heerlijk

1 like

Dit herken ik volledig. :joy:

Ik heb de badkamerspray gehaald en natuurlijk de sponsjes, maar helaas verkopen ze geen motivatie om schoon te maken

27 likes

Is er een verschil tussen de all purpose reiniger en de badkamer reiniger?
En gebruiken jullie dit gewoon met zo’n nat schoonmaakdoekje of? #noob :redface:

Bij mijn vorige werk werden ook altijd de koekenpannen van de Action gebruikt. Die vonden ze fijner dan de dure pannen die er al waren haha

Heee dit is ‘mijn’ Action haha. Hij is zo fijn en groot <3

1 like

Ja die pannen gebruiken wij ook op m’n werk, lekker groot en heel fijn!

Heb je een foto?

Die sheetmasks met slakkengel zijn ook echt fantastisch (tenminste voor mijn gevoel werkt het echt)

Weet iemand of ze deze nog bij de action hebben?

Kocht deze een paar jaar geleden heel vaak, echt een van m'n favo koekjes
1 like

wow bestaan die nu ook? ik had vroeger een potje slakkengel voor mn gezicht en dat deed echt wat ja! werd alleen heel raar aangekeken als ik aan iemand vertelde wat ik gebruikte haha

1 like