Nederland
- Linus
- Diana
- Jeminae
- Lentex
- Noomie
- Skadi
- GroenTakje
- Vaiana
- Flexican
- Lijnewiets
- Andreya
- 360
- Twijfelaar
- ScrantonStrangler
- Bertie
België
- Kerselaar
- TobVit
- KREN
Nederland
België
Nederland
België
Nederland
België
Daar hebben we naar gekeken, maar het goedkoopste pakketje (0-2 kg met track & trace) is 13 euro en dan blijft er niks over. Een zwaarder pakketje is zelfs 20 euro. Ik weet niet of je zelf nog een idee hebt hoe het anders kan? Heb je familie in NL of BE? Of woont er een andere FF girl in Engeland?
Nederland
België
Maar het is niet de bedoeling dat het pakje in een envelop verstuurd wordt eigenlijk. Lastig. Ik stuur je straks een pm!
Ik denk niet dat ik aan 200 berichten kom. Maar je wwet t niet:). Lijkt me super om mee te doen. Dus ik doe mn best
Nederland
België
Nederland
België
Je bent nr 21 wil je het aanpassen?
Ja gedaan! Hij pakte 21 niet door de verspringing
Nederland
België
Buitenland (onder voorbehoud)
Nederland
België
Ja dit leek me ook leuk maar dacht inderdaad dat het misschien wat lastig was doordat ik in het buitenland woon. Als er eventueel nog meer meiden in het VK wonen kunnen we een VK variant doen en anders kunnen we altijd wat naar elkaar sturen haha
Nederland
België
Nederland
België
Ik wil heel graag meedoen! Ben niet mega actief qua posten maar wel wat betreft lezen! Ga Mn best doen om de 200 Posts te halen.
Nederland
België
België
België
Even voor de duidelijkheid: ik woon in Frankrijk, maar ik heb een adres in België waar ik pakjes kan laten toekomen. Ik zie dat @Hectometer een internationale met brievenpost wil doen, dat vind ik ook leuk.
Nederland
België
Ga mijn best doen voor de 200 posts