Pff weer een maand verder en het wordt maar erger
Ik zie net een filmpje voorbijkomen waarin ze trouwen! Huh
https://www.instagram.com/tv/CNRCIWfDGHm/?igshid=w7x6twvpznst
Huh ik dacht dat ze uit elkaar waren
Ik snap er ook niets van, maar volg de tijdslijnen ook niet meer (wat de opnames zijn en wat real time is)
Moet zeggen dat ik zijn familie wel geinig vind. Typisch Amerikaans vlg mij
Ben echt benieuwd. Zij zijn echt twee verschillende werelden. Volgens mij is zijn familie inderdaad typisch Amerikaans
Ik heb seizoen 8 gekeken correctie: gebinged op Discovery+, maar klopt het dat er maar 11 afleveringen zijn? Wanneer komen er meer?
Iedere vrijdag een nieuwe
Volgens mij nog 2 afleveringen en dan 2 Tell all afleveringen
Wie is irritanter
- Stephanie
- Nathalie
0 stemmers
Stephanie for sure, ben nu op haar insta aan het kijken haha wat een giller
https://www.instagram.com/p/CMkxhYKs0m7/?igshid=1iprq2m787uhe
Kan niet wachten op de tell all afleveringen
Hahahahaha die hashtag. 90dayfiancetea .
Dit is het eerste seizoen dat ik helemaal kijk, maar mijn god. Ik heb echt plaatsvervangende ongemakkelijkheid bij Tarik & Hazel en hun ‘girlfriend’.
Eigenlijk sporen ze gewoon allemaal niet, als je er langer over nadenkt
Oke ik weet dat het gestaged is maar deze shit met Nathalie en dat hotel is wel echt te fake voor woorden
hoezo gestaged?? Heb net seizoen 7 en 8 gebingewatched … Erger me trouwens dood aan zowel Michael als Nathalie. Maar hoezo, is alles dan scripted of…?
En heeft iemand seizoen 7 Tania en Syngin gezien? Die jongen verlaat z’n land en alles voor haar en zij gaat een cursus van een maand volgen in Costa rica
Omg Tania, die wist ook echt alles beter Zowel zij en haar vriend (die ik overigens wel leuk vond) en Michael en Natalie zijn evht geen match
Ik ben nu met het huidige seizoen op tlc bezig (loop wel achter) en ik vind niemand echt leuk, ik mis die man die naar Mexico ging om bij z’n vriend en diens dochter te zijn.
De ouders van Brandon? En Brandon zelf?
Jovi is ook weer een man kind. Die had ik opgezocht op insta en ze hebben een kind nu :’)
Ik ga vnv aan seizoen 6 beginnen, dit daar die man in die naar Mexico ging? (Ja ik ga van 8 naar 7 naar 6 … geen logica)
Ja wtf Brandon zn ouders, hoe lief maar hoe bemoeizuchtig…jeeeetje!! En steeds over hoe geweldig de boerderij is enz maar het was voor de “leuk” alleen toch, niet echt als inkomen?
Paar varkens, paarden, schapen en kippen enz. En dan helemaal van dit WIL je toch overnemen? Terwijl Brandon het werk daar alleen maar deed omdat ze dat verwachtten. Echt raar ook dat ze apart moesten slapen maar wel naked de jacuzzi in moesten. En de opmerking over sperma oid van vroeger dat Brandon daarin dingen uitspookte… Maar ze waren wel heel verwelkomend of hoe zeg je dat.
Tania dan die haar bf in een teeeringzooi verwelkomt en dan die chaggy moeder.
Oool en de ouders van Blake hahaha
Ik heb geen idee welk seizoen dat was haha, ik weet niet eens welk seizoen ik kijk 🥲
Ik vond Brandon’s ouders wel leuk maar echt laat je 29 jarige zoon los jeetje
Blake kan ik me niet herinneren, was dat die ene extreme mankind met dat lieve meisje uit Rusland en een baby? Die was later wel echt meer verantwoord geworden, zo fijn
Nee Blake is uit Californië en zijn girlfriend kwam uit Finland, echt zo’n insta model.
Haar zus had via een loterij een Green card gewonnen en woonde 10 min van Blake af.
Blake werkte veel en was rapper en al zn vrienden waren best wel open en outgoing (typisch Amerikaans woord haha)
En die girlfriend Jasmin wilde alleen maar met Blake en haar zus, was heel gesloten naar die Amerikanen toe.
Blake moest ook van zijn moeder bij zijn broer wonen zolang ze niet getrouwd waren, ze waren religieus. Maar daar kwam Jasmin ook pas achter toen ze daar aankwam
Oh ja nu herinner ik me die weer! Daarvan heb ik echt maar minimaal gezien, maar vond ze ook niet zo goed bij elkaar passen, zij leek niet gelukkig met hoe outgoing hij was enzo.
Ze leek indd niet gelukkig, had echt het idee dat ze alleen dicht bij haar zus wilde wonen en maar op die area had getinderd oid. (Ze zeiden dat ze elkaar van social media kenden wel maarja)