90 Day Fiancé

Ik vind ze ook echt creepy. Ook echt bizar hoe ze Julia tot van alles willen dwingen, maar ook hun zoon. En hij pikt alles, echt een mietje.

Ah haha dat verklaart een hoop! Ook echt pushen dat ze nog maar 2 minuten hadden totdat ze gingen eten aka je mag geen seks hebben nu want dat willen we niet :joy:

Hebben jullie ook zo’n hekel aan Nathalie

1 like

omgggg nieuw seizoen? wanneer wordt het uigezonden? Ik had gratis dplay zes maanden maar dat werkt helaas niet nu die app is veranderd :pensive:

Kun je alleen afleveringen kijken via dplay of weet iemand een truc of sketchy site waar ik de afl ook kan kijken? Haha nog meer pulptv please

Ja vond haar voorgaande seizoenen al vervelend maar dit seizoen is ze wel echt het toppunt van irritant.

Jaa, zij is echt toxic als ik weet niet wat

Ik heb een proef abbo op discovery plus, welk seizoen raden jullie aan? Staat zoooveel op, haha! Weet niet waar ik moet beginnen. De oudste heb ik al gezien.

1 like

3 likes

Zouden ze nu dan echt gaan trouwen?

Die Jovi is echt een lul en is toch gewoon alcoholist??? Ren weg meid

Ik heb speciaal Dplay genomen om deze afleveringen te kunnen kijken. Gelukkig duren ze lang, maar het wordt volgens mij wel spannend.

Jovi lijkt me best problematisch ja met zijn gedrink voor 09:00…Als ze al zwanger is, dan kan dat ook echt niet van hem zijn hahha ze is pas 3 weken in de V.S.

Dat kan wel hoor, je wordt (+/-) 2 weken na je eisprong ongesteld (of je bent zwanger en test positief).

Dan moet het wel écht heel toevallig zijn en ze nét een eisprong hebben en dan twee weken later positief testen. Lijkt me erg stug maar het kan wel. Denk eerder dat ze niet zwanger is, zag een voorstukje erover namelijk.

Ik kan Dplay dus niet afsluiten omdat ik bij iDeal mijn bank niet kan selecteren? Zowel op mobiel als op laptop niet

Als je het al wil weten:

Spoiler

Ze was wel zwanger, schijnt dat ze in september is bevallen van een dochter

1 like

Waar heb je dit gelezen?

Aaaw Loren en Alexei verwachten baby nummer twee! Zij zijn echt mijn favo koppel.

5 likes

Leuk!! Wel al snel erop toch?

Ja vlg mij is hun zoontje april 2020 geboren?