90 Day Fiancé

Ze zijn nog wel samen: https://www.instagram.com/p/CRmUJLlFCKp/?utm_medium=copy_link

Denk wel dat sommige verhaallijnen erg overdreven zijn, of aangedikt worden. Sommigen krijgen ook hun eigen spin off tv serie (familie Chantelle) dus het loont wel om “juicy” populaire onderwerpen te hebben

Oh ja sowieso

And I am here for it. 90 day fiance drama is mn absolute favo drama. Anfisa blijft mijn favo, zij is ook heel relaxed en down to earth op insta, ik geloof direct dat de hele serie dramatisch ge-edit is. Maar dat weet je zelf ook wel als je mee wil doen

Ik bedacht me net trouwens, die Andrew en Amira van dit seizoen, die vind ik pas nep. Ik heb pas 1 aflevering oid met Andrew gezien maar ik vertrouw hem echt voor geen cent, haar over laten vliegen naar Mexico tijdens peak covid

Never forget Danielle en Mohamed. Wat een drama was dat.

5 likes

Je zag ook een deel van hun Whatsapp gesprek en daar deed hij ook heel anders (erg gemeen) dan bij de tell all. Daar gaf Amira de schuld leek t.
Maar zij had ineens een nieuwe vriend tijdens de tell all.

1 like

Wie, Amira? Good for her

Ja! Ja inderdaad good for her! Hoop ook dat ze de studie afmaakt en goede band met dr pa heeft

1 like

Of Sojaboy en Babygirl Lisaaaaa

3 likes
3 likes

Echte hit :grin:

1 like

Ben begonnen aan het nieuwe seizoen 90 day - The single life. Het gezicht van het dochtertje (van Jeniffer) terwijl ze een knuffel krijgt van Jesse zegt genoeg :grimacing:

5 likes

Is dit de Jesse van Darcy?

1 like

Yes! The one and only :nauseated_face:

Eerlijk gezegd vind ik hem een stuk beter te pruimen deze serie :face_with_raised_eyebrow: Denk dat hij wat anabolen gebruikte of iets dergelijks en nu daar vanaf is? Hij is niet meer zo opgefokt, veel minder gespierd en wat ‘normaler’.

Ja hij oogt indd anders dan toen met darcy, maar ik krijg nog steeds de kriebels (de niet goede) van hem

1 like