Ik snap echt niet waarom Paul en Karine samen zijn. Hij is sowieso weird en zij lijkt altijd geïrriteerd, ik heb haar nog nooit zien lachen volgens mij. En daarnaast kunnen ze niet met elkaar praten want ze begrijpen elkaar totaal niet. Hoe hou je dit vol zeg jeetje. Laat staan met al die drama van laatst.
Is niet echt populair hier op het forum helaas he. Nee hij is denk ik niet helemaal okay, en wat voor inhoud kan zo’n relatie hebben als je elkaar niet verstaat? Ze lijken ook niet super verliefd maar zij is hem echt zat. Ik smul wel weer van de clipjes op YT van Kailani en Tammy, de Moldovan wedding en de Silva sisters jeetje
Wáááát is er mis met die vriend van Stacy?? Lijkt wel alsof er geen licht aan is ofzo? Hele vage gast, vertrouw hem voor geen cent
Ja super vaag toch? Staat me bij dat die relatie in een vorig seizoen (toen ze met Tom erbij op vakantie waren ergens in Europa) heel liefdevol werd afgebeeld. Die Gorgi (?) lijkt me ook geen zuivere koffie. Oh en de tell all was geweldig laatst weer.
Jammer dat dit topic niet zo drukbezocht is, ik smul van 90days
Ik vind hem ook echt zo’n raar type! Hij is ook nog eens mega snel boos en voelt zich heel snel aangevallen.
Toen was hij wel oke ja maar nu echt raarrrrr! Die Georgi?? Is ook een vage, hij heeft superveel gezichten haha op elke terugblik ziet hij er weer anders uit
Oeh welke tell all?
Naar mannetje lijkt het me, hij kan ook niet lachen? Hoe hij praat ook, zo stoïcijns en emotieloos. Krijg er de kriebels van
Ja en haar vader vond Florian juist chill (?).
Dat hoge staartje van Georgi hehe
Moet je wel tegen kunnen dat het wat gek ge-edit is ivm copyright
Thanks! Ben gestopt haha werd helemaal gek van die filmrollen. Ben wel héél benieuwd, hopelijk snel op Dplay
Dit al gezien!? Darcey is verloofd hehe
Wáááát! Hoop heel erg voor haar dat dit wel een coole gast is, maar kweenie hoor
Holy moly die moeder en zus van Asuelu zijn echt crazyyyy!! Ze moeten maar scheiden zodat hij de familie in Samoa geld kan geven en zijn moeder zegt keihard dat ze niets om de kleinkinderen geeft. Hoe kan je zo zijn? #teamKalani
Gestoord he? Dat ze om geld vragen is missch voor een klein deel te verklaren vanuit “Samoans culture” zoals Kalani’s ouders ook beamen.
De manier waarop echter! Onfatsoenlijk
De memes op Insta zijn ook leuk hierover en Kailani en haar zusje maken ook Tiktoks waarin ze hen belachelijk maken #teamKalani
Het sturen van wat geld kan ik begrijpen maar dat moet toch niet ten koste gaan van je eigen gezin? Zijn moeder laat nul komma nul liefde zien, dat vind ik echt zielig. En die zus die Kalani dan wil aanvallen, girl ze breekt je hahaha
“I will end her” zegt Kalani met een superdroge blik
Kijkt er iemand het nieuwe seizoen van 90 day fiancé?
Ik!
Ik vind die relatie van Brandon met zijn ouders zoooo apart. Ze zijn zo controlling, die gast is al bij 30
Ik las dat die ouders bekend staan als swingers en doomsday preppers. Maar inderdaad aparte relatie. Hij kan net zo goed in TLC’s ‘I Love a Mama’s Boy’.
En echt schandalig hoe ze Julia dwingen om op die boerderij te werken.