90 Day Fiancé

Wat toevallig!!!

Ja ze heeft zeker die vibe, maar ik moet ook zeggen dat ze zichzelf toch echt niet actrice kan noemen met 2 super kleine cameos?! Bijzonder :wink:

Er zitten wel bepaalde types tussen die echt super aandachtsgeil zijn (hello Angela & Darcey!)

Toevallig he! Had net daarvoor een comment gelezen op een IG-page dat zij actrice is en dat 90days misschien (deels) scripted is. Kon het al niet plaatsen, totdat ik 2 dgn later Homeland opnieuw ging bingen :rofl:

Ja Darcey is niet ok, lief maar zo “op zoek naar”. Die relatie met die tweelingzus lijkt ook problematisch, die steken onder water. Ben zelf enig kind dus moeilijk oordelen of dit “normaal” is, wat dat ook betekent.

En Angela. Ze kan heel af en toe sympathiek zijn, respectvol naar MAAAKUULS moeder, en dan 5 sec. later die tante half uitschelden. Beetje raar

Ja 90 days kan niet anders dan scripted zijn denk ik soms! En toch blijf ik het kijken hehe.

Darcey & Stacey zijn idd all over the place. Benieuwd wat voor effect dat allemaal op hun kinderen heeft eerlijk gezegd.

Angela moet ik zo om lachen, die is gewoon een parodie van zichzelf. Id MAAAKUUUL, en dat haar favoriete werkwoord ’ to tote’ is. Maar die is ook dus echt vaak op van die suuuupertrashy talkshows geweest (Maury enzo).

Ik wacht nog steeds tot ik een keer die Ronald, getrouwd met Tiffany uit US, tegen kom, die woont hier niet ver vandaan. Als hij niet al in Amerika zit trouwens, dat weet ik eerlijk gezegd niet eens.

Aha want jij woont in Z-A? Cool! Of loopt hij in NL rond inmiddels?
Moest hen weer even googlen. Weet niet hoe maar sommigen krijgen (over) exposure op de memes- en YT pagina’s en anderen zijn ietsjes minder populair? Zij hadden niet/minder het green-card debacle wat bij andere stelletjes meer aanwezig is

Tote hahaha echt zij heeft een hele andere voorstelling van biologie/ zaken en misschien in zware high-profile fertility clinics en trajecten? Maar niet via de ‘normale’ weg vrees ik

1 like

Ik woon idd in Zuid Afrika, maar had heel erg gelachen als hij randomly in Nederland zou zitten nu :joy:
Ja is ook zo dat er echt heel verschillende exposure is voor verschillende couples. Er zijn er sommige die ik me echt slecht herinner. Maar ook super benieuwd hoe het nu eigenlijk gaat, zoals dat jonge meisje die met die Spanjaard is getrouwd op 19-jarige leeftijd ofzo.

Ja dit zegt mij vaag iets, ook in het programma zelf volgen ze het ene stelletje veel langer/intensiever dan andere stelletjes. Tania en Syngin vind ik ook tenenkrommend

Ok ik ben helemaal geen tv-kijker maar tijdens de lockdown heb ik redelijk wat gezapt naar mijn favoriete zender TLC :wink: en ik ben regelmatig blijven hangen op dit programma. Ik heb er een aantal afleveringen van gezien maar geen idee in welke volgorde en ik ben gefascineerd. Vooral door Big Ed en zijn Thaise verloofde. Dus help me girls:

• welk seizoen was dit? want ik wil de afleveringen in volgorde en volledig zien
  • hoe kijken jullie dit terug? Kan dat online? Vanuit België heb ik geen toegang tot de site van TLC :frowning:

Ik heb btw de aflevering gezien waarin ze elkaar voor het eerst zien (in Bangkok geloof ik) en dat hij dan commentaar heeft op haar lichaam en zegt dat ze een SOA-test moet doen enz. En dat hij dan moet douchen met haar vader. En dan ook de aflevering met de terugblik via Zoom.

Volgens mij is het 90 day fiance: before the 90 days en dan seizoen 4. Ed en Rose (ze is trouwens Filipijnse). Ik kijk het via Dplay, vond het irritant om goede linkjes te zoeken enzo, dus heb Dplay toch maar aangeschaft. Maarja, dat is dus wel betaald (4€ pm) maar er staan wel heel veel seizoenen op. Maar linkjes naar online video’s zijn ook wel te vinden als het goed is.

1 like

Oeps, ik dacht echt dat ze Thaise was. Dankjewel voor je uitgebreide reactie! 4 euro per maand heb ik er wel voor over :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn god Jihoon wat een baby… Hele tijd zielig doen hoe dom hij is geweest etc maar deze man doet letterlijk niks om wat te veranderen… En dan ook nog zeggen dat hij dacht dat ze niet serieus waren ofzo wauw…

In godsnaam blijf bij elkaar weg en STOP MAKING BABIES!!!

1 like

Wtf, zo jammer dat wij achter lopen. Ze zijn dus uit elkaar en weer zwanger?

Huhhhhhhhh sons? Hebben ze er twee? wtf

Ze is nu zwanger en het is net bevestigd dat het nog een jongen is! YIKES

Omgg waarom :sob:
Je ziet ook gewoon in de nieuwe afleveringen dat het leven gewoon uit haar is gezogen ofzo. In het begin was ze nog gelukkig maar nu

Ik zit nu dat van gisteren terug te kijken maar waarom moet bij de relatie van Tim en Melyza waar hij is vreemdgegaan de hele familie betrokken worden… Apart… Dat hij dat ook aan die vader moet gaan vertellen etc.

En Kenny en Armando :heart_eyes:

Er komt trouwens een programma over Stacey en Darcey whaha ik ben benieuwd

2 likes

Er zijn al stukjes op YT te zien van die show. Soms vind ik Stacey een stuk volwassener dan Darcy, maar toch die Florian is ook een potje vaag! Dat filmpje waarin hij tegen Stacey schreeuwt of wanneer hij zijn schoonouders voor het eerst ontmoet :woman_shrugging:t2:

Oh echt? Ik heb nog niet meer gezien dan de reclame dus ik ben benieuwd. Vind het ergens ook wel jammer en sneu voor ze, volgens mij zijn het best leuke vrouwen die allebei gewoon graag iemand willen vinden en graag verliefd en geliefd willen zijn. Vond de dochters van Darcy eerder wel leuk en ook volwassene overkomen. Ik ga het wel kijken denk ik haha.

Ja het lijken mij ergens ook hele aardige en gezellige dames!
Die dochters zijn ook heel nuchter.
Bij 90days fiancee draait het ook vaak om de family dynamics, de ouders/siblings die niet blij zijn met de partner-keuze of zich zorgen maken, denk dat Tim daarom verantwoording aan de hele familie moet afleggen
Ik vond dat filmpje met Tangyn heftig. Zijn ouders waren echt not amused over haar “braai flip-out“