Hahaha ja ik ben zelf ook nog steeds aan t luisteren tijdens werk
Waar het op neer komt is dat Karine de politie heeft gebeld, mij is niet helemaal duidelijk waarom. Paul flipt en begint alles te filmen omdat hij dit als zelfbescherming wil gebruiken, hij heeft nogal een hefty criminal record.
Paul’s moeder smeekt hem echt een paar keer of hij alsjeblieft normaal wil doen en dit prive wil laten en of ze niet gewoon kunnen overleggen, maar hij is echt echt niet goed. De politie zegt dat ze niet zoveel kunnen doen omdat er geen crime is, maar gewoon een ruzie. Paul zegt dan dat hij overal cameras in het huis heeft hangen en begint 20 x onsamenhangende verhalen dat Karine vreemd gaat, drinkt, vies is, en dat zij hun zoon wil ontvoeren naar Brazilie.
Vervolgens gilt hij tussendoor dat Karine bipolar is en dat dat echt problemen geeft. Ondertussen hoor je de moeder van Paul op de achtergrond zeggen dat Paul niet in orde is en dat hij een hoarder is dus dat het huis van hen niet veilig is. Karine vraagt of ze alsjeblieft naar een shelter kan om veilig te zijn met hun zoontje. Paul weigert dat, maar z’n moeder vindt ook dat dit veel handiger is.
OHJA. En… Tussendoor hoor je ineens een tolk die vertaalt wat Karine zegt, dat Karine zwanger is en dus veilig moet zijn. TERING.
Ik hou mezelf telkens voor dat de serie zelf grappig is en dat dit soort mensen toch bijna niet bestaan. Maar dit is echt heel naar om te zien, dit is zo ongelofelijk toxic.