90 Day Fiancé

Ik geniet ook volop hoor! En ja…, mezelf op bewegend beeld zien vind ik ook verschrikkelijk. Stemgeluid horen ook. Dus ik ben echt niet gemaakt voor een carriere in de media.

We moeten idd wel even een betere representation voor Nederlanders hebben dan die f*ing Jessie. Al denk ik dat we bijna allemaal best ‘blunt’ overkomen!

Dit is echt niet goed!!!

Zin om een samenvatting te geven? Ik heb stukjes gekeken maar krijg niet helemaal helder wat er gaande is en 42 min is me wat gortig hhaha

Hahaha ja ik ben zelf ook nog steeds aan t luisteren tijdens werk :face_with_hand_over_mouth:

Waar het op neer komt is dat Karine de politie heeft gebeld, mij is niet helemaal duidelijk waarom. Paul flipt en begint alles te filmen omdat hij dit als zelfbescherming wil gebruiken, hij heeft nogal een hefty criminal record.

Paul’s moeder smeekt hem echt een paar keer of hij alsjeblieft normaal wil doen en dit prive wil laten en of ze niet gewoon kunnen overleggen, maar hij is echt echt niet goed. De politie zegt dat ze niet zoveel kunnen doen omdat er geen crime is, maar gewoon een ruzie. Paul zegt dan dat hij overal cameras in het huis heeft hangen en begint 20 x onsamenhangende verhalen dat Karine vreemd gaat, drinkt, vies is, en dat zij hun zoon wil ontvoeren naar Brazilie.

Vervolgens gilt hij tussendoor dat Karine bipolar is en dat dat echt problemen geeft. Ondertussen hoor je de moeder van Paul op de achtergrond zeggen dat Paul niet in orde is en dat hij een hoarder is dus dat het huis van hen niet veilig is. Karine vraagt of ze alsjeblieft naar een shelter kan om veilig te zijn met hun zoontje. Paul weigert dat, maar z’n moeder vindt ook dat dit veel handiger is.

OHJA. En… Tussendoor hoor je ineens een tolk die vertaalt wat Karine zegt, dat Karine zwanger is en dus veilig moet zijn. TERING.

Ik hou mezelf telkens voor dat de serie zelf grappig is en dat dit soort mensen toch bijna niet bestaan. Maar dit is echt heel naar om te zien, dit is zo ongelofelijk toxic.

4 likes

Ugh in het begin was hij echt zo’n super nerd maar werd al gauw duidelijk dat die kerel echt issues heeft.

Precies dat ja!!
En hoe meer ik van die live stream luister, hoe enger het wordt. Hij heeft hun hele huis volgehangen met cameras zodat hij zichzelf kan beschermen?!?! Hij is echt kneiter paranoid. De manier waarop hij spreekt is ook heel manipulatief. Karine is GVD 24 jaar, spreekt weinig Engels en is compleet op hem aangewezen. Luister eens naar je moeder, Paul!

1 like

YO dit loopt echt helemaal uit de hand.

Hij zegt dat ze weg is en dat hij in het ziekenhuis heeft uitgevonden dat hij een STD heeft (die hij dus claimt van haar te hebben gekregen, omdat ze vreemd ging - zijn obsessie hiermee is echt verschrikkelijk). Maar nu kwam de politie bij hem thuis omdat ook zij zich zorgen maken over Karine en waar ze is.

Dit gaat heel ver dat ik dit denk, maar Paul is echt niet helemaal 100. Ik hoop zo dat hij ze niet iets heeft aangedaan en naar dat ziekenhuis is gegaan voor een alibi…

Oh gadver wat naar dit allemaal. Die Paul was vanaf het begin al een enorme creep maar het gaat van kwaad tot erger nu. Hij heeft serieuze hulp nodig. En hopelijk zijn Karine en het kind oke.

1 like

Ben ik weer, sorry voor mijn topic-overkill.
Karine heeft een statement gereleased dat ze veilig met Pierre is en een restraining order against Paul heeft. Ze is dus OK!!!

2 likes

Oh gelukkig! En heel fijn dat ze een restraining order heeft.

Waarom de fuk denkt die meid dat ze in een vijf sterren appartement terecht komt in Ethiopië. Als je daar waarde aan hecht had je in de VS moeten blijven. En die moeder, walgelijk neerbuigend doet zij gatverdamme ga naar huis dan, bitch bye

1 like

Ja omg.

En die yazan en brittany ( geloof ik). Dat is toch een flop.

Ik vind ze wel echt hard tegen haar. Maar zij is echt veel te veel free spirit hiervoor. Dit wordt hem niet.

Die moeder moet ook even tranquilo doen. Ik zou ook weglopen. Doe even normaal hé

Ja klopt! Ik had niet verwacht die moeder zo fel zou worden.
Te zien aan het voorstukje wordt het nog wat erger.

Ik vind dat pillowtalk ook echt stom. Zit je eerst een half uur naar een aflevering te kijken die je net gezien hebt. Laat gewoon de 2e afl zien.

1 like

Holy tering! Ben ik weer :wink:
Ik had een paar dagen geleden besloten Homeland weer opnieuw te gaan kijken. Drie keer raden wie daarin figureert in Season 1 Episode 9 als kassameisje?!?!

9 likes

Is het heel triest als ik hier trots op ben?
(Ik antwoord zelf wel: Ja, das best debiel hehehe)

1 like

nee is chill :smile:

1 like

Ik hou echt zo erg van dit soort trash-TV!
Mijn nieuwste guilty pleasure is Love After Lockup. DAYUM wat een figuren :joy: Nieuwe seizoen wordt ook elke zaterdag op YouTube gedonderd, maakt het wel zo makkelijk

Ja dit kwam ik ook vorige week tegen!
Heel toevallig. Zie hier: https://m.imdb.com/name/nm4789790/

Ze heeft wel dat typische Amerikaanse “girl next door” vibe snap de casting wel maar goed, ze is dus actrice (niet-actief nu?).
Oh vind dit zo een heerlijk programma, fout maar fijn

1 like