Ik heb zoooo’n hekel aan Tanya (tania?)
Trouwens echt een aanrader is de 90 Day Gays podcast, ik vind die mannen echt geniaal - hun observaties zijn echt altijd on point en ze zijn ook super direct haha
Ik ook!!!
Maar niemand is zo aandachtsgeil als Angela en haar familie. Teringtedje. Ik had eerder al een keer filmpjes gepost dat ze met haar dochter Scottie bij de Maury show was. (Die Scottie is dus in de gevangenis voor aggrevated child molestation btw )
Ik kom er nu ook achter dat Scottie en Angela ook bij de Trisha show waren. Waar Scottie nota bene van een 19-jarige zwanger geraakt zou zijn. En ik las dat ze van de 20-jaar sentence er maar 2 uit hoeft te zitten?! BIZAR.
Ik ben 90 days the other way aan het kijken en omg Kenneth en Armando zijn m’n nieuwe favoriete koppel ever. Love Armando. Ze passen ook zo goed bij elkaar
Jaa ik vind hen ook zo cute! Ik snap alleen niet helemaal waarom Armando niet naar Amerika komt of is dat heel lastig vanuit Mexico? Lijkt me dat ze daar een veiliger leven zouden kunnen opbouwen dan in Mexico en Kenneth heeft daar natuurlijk ook zijn hele familie wonen
Volgens mij vanwege zijn dochter, Kenny’s kinderen zijn allemaal al oud enzo. Armando zou z’n 6 jarige kind dan opeens naar een ander land verschepen enzo, kan me voorstellen dat hij dat als vader liever niet heeft
GUYS! Onze trashy reality show dreams (or nightmares) come true:
Darcey & Stacey spin-off begint 16 Augustus!
De trailer was alweer genieten
Wow w a t
Ben ik weer hoor!
EDIT: Sorry video is alweer gedelete zie ik!
Die Angela ook… “I probably got malaria now”. Ja. Helemaal gelijk. Malaria krijg je van het kijken naar een geslachte geit.
Thanks!!
Ja… en toch vind ik ik het vreemd hoe Andrei over zijn vrouw praat. Dat hij z’n schoonfamilie niet tof vindt is moeilijk, maar hij kan zo naar over Libby praten. En dat begrijp ik niet! Want voor zover ik kon zien is hij degene die bepaalde banen niet vol hield of wilde. Hij vindt het prima geld van zijn schoonvader voor echt alles te ontvangen, maar kan niet eens semi-beleefd doen. Blegh.
Ik vind ze trouwens allemaal rampzalig. Kan op geen enkel koppel komen waarvan ik denk: “Wat een fijne gelijkwaardige relatie hebben jullie!”
Ik denk met liefde terug aan Danny, Amy & hun kids. Kan ook te maken hebben met het feit dat Amy uit Zuid Afrika komt, maar my word wat zijn zij lief voor elkaar zeg.
Zijn er nog meer mensen die ook de What now? Spin-off volgen? Ik kan niet geloven dat ze Jesse nog meer zendtijd hebben gegeven, zo duidelijk dat hij het alleen voor de fame en een green card te doen is. Ene moment was Bianca zijn droomvrouw en zodra bekend werd dat ze Amerika zou verlaten was het voorbij
Omg ik snap inderdaad niet dat ze hem nog een podium geven. Hij is zo arrogant en vol van zichzelf. Ik haat hem het meest van alle mensen van 90 day fiancé en spin off reeksen. Misschien haat ik hem extra omdat hij Nederlands is, en ik het gevoel heb dat hij ons volk ten schande zet
Ja fuck Jesse, we hebben echt betere vertegenwoordigers nodig! Wie offert zich op om als Nederlander mee te doen aan de show?
Misschien moet ik mijn ex in NYC maar weer eens een berichtje sturen
Ik haat Jesse ook het aller allermeest maar kennen jullie ook het YouTube-kanaal Psychology In Seattle? Is een relatietherapeut die wat hij in de afleveringen ziet gebruikt als voorbeeld om over onderwerpen als attachment styles te praten. Hij doet dat heel uitvoerig, in lange afleveringen en met de nodige nuances en voorbehouden. Ik vind nu dus serieus Jesse eigenlijk zielig…
Over Darcey en haar mannen heeft hij echt een miljard afleveringen gemaakt, maar ook over andere stellen.
Hahhaa mijn date stelde het ook eens voor de grap voor maar omg ik ben bang dat ik ook als een soort gekkie wordt neergezet waardoor er allemaal haat en memes over mij komen whahahah
Oh God ja de edits kunnen je best anders neer zetten dan je eigenlijk bent denk ik
Ik heb ook wel eens grapjes met m’n man gemaakt over de serie. Ik moet er niet aan denken om gevolgd te worden, teringtedje. Elke ruzie die je hebt wordt zo uitvergroot. Ik zou gek worden.
Ik vraag me ook vaak af wanneer stellen de afleveringen terug kijken of ze dan niet meteen weer dikke ruzie hebben
Hahaha ja precies. Daarbij lijkt het me vreselijk om op tv te komen, vind mezelf zo op bewegend beeld al awkward. Gelukkig meende hij het ook niet hahah geniet wel elke week weer van de drama.