Yesssss Darcey
Oh ja Tom heeft haar toch ook uitgevraagd ofzo hahaha
Hij wil zo graag op tv
Wat is er tussen Tom en Avery gebeurd?
Oh echt? En zij heeft hem afgewezen en nu is hij zuur?
Oh shit nog een afl. Ik ben moeeee
Ja volgens mij wou ie niet dat dat bekend werd
Zij moest er niks van hebben neem ik aan
Oh yes het gaat nog verder
Edit: omg het verhaal van het gemanipuleerde screenshot Hahaha wtf is dit
Edit2: ik zit tegen mezelf te praten hier maar daar loog Ash dan weer over? Wat is dit voor kleuterklas
Bah wat is die Tom ook echt een vieze vent zeg, hij zat dus ook nog achter Avery, Stephanie en Lisa aan?? Wtf
Kijken jullie
Jaaaa wat denk jij dan
Wtf 83 jaar??
Wow heftig dat ze ervoor kiest om daar te gaan bevallen
Ja bizar.
Zeker omdat ze straks al gaat janken over het ontbreken van een ijskast
Tussen Ed en David gaat het lekker.
En omg David is al 4x verloofd geweest
Ik kijk nu pas die van vorige week maar ik ben hier zo niet verbaasd over. David is zo naïef, echt irritant
Nooit gedacht dat ik Asuelu niet alleen gewoon een giant kind zou vinden, maar ook echt een klootzak. JEZUS doe eens normaal
Ja echt een naar ventje. Als ik haar was zou ik allang weg zijn, hij heeft echt 0,0 respect voor haar.
En daar zit je dan met 2 kleine kids (en hij als derde giant kleuter erbij). Ik had dit ook echt niet getrokken hoor. Ik begrijp echt heel goed dat hij onwijs veel heimwee heeft, maar zo kan je niet tegen en over mensen spreken.
Ik wil dit zo graag kijken maar ik ben nu bezig met de gewone 90 days, seizoen 7 (met o.a. Tania/Synging, die rijke vent/Juliana, Mursel). Wat zijn dat een lange afleveringen trouwens? Ruim 80 minuten. Ik heb Dplay toch maar aangeschaft, kijkt wel makkelijk en de vervelende koppels spoel ik door
Ik denk dat ik sowieso Andrei en Libby dan ook ga skippen, vind ze zo vervelend en zo te horen wordt het alleen maar erger.
Ja Andrei en Libby zijn echt vervelend idd. Ik vind het allebei geen fijne mensen, voor zover ik dat kan afleiden van een super ge-edite TV show
Ooooh. Ik vind Juliana toch zo’n schatje, holy moly.
Tania en Syngin vind ik ook een behoorlijke mismatch. Die willen (lijkt het) helemaal niet dezelfde dingen in het leven!