ja dat meisje in rusland die een baby had gekregen met een amerikaanse jongen van iets van 20 ofzo? En hij zat de hele tijd te zeiken dat hij geen aandacht kreeg van haar en dat ze alle tijd met de baby doorbracht Maar hij lijkt wel volwassener te zijn geworden in de tussentijd
Oooh hij was zo misselijk tegen haar! Hij wilde toen toch ook de baby meenemen als zij geen visum zou krijgen? Want hij was Amerikaans en dat was automatisch beter.
ja ik vond hem echt afschuwelijk in dat seizoen! Volgens mij zei hij iets dat toen hij zichzelf terug zag, hij inzag hoe kut hij deed, ik hoop dat dat echt zo is want Olga is echt een schatje en verdient het om veel beter behandeld te worden
Ik heb net het volledige seizoen 1 van 90 day fiancé the other way gebingewatched. En ik wil meer!
Waar bekijken jullie de seizoenen online?
YouTube en e. z… t v. (1 woord aan elkaar zonder puntjes + .io erachter)
Dankjewel
Waarom zijn Geoffrey en Varya niet bij de tell all?
Ik vind die Tom zo’n engerd, die doet alles om “relevant” te blijven voor deze show volgens mij, waarom geven ze hem nog die tijd
Hahah dat hoofd van Rose is meteen al goud
Wat de fuck boeit het of rose bi is en of ze een vriendin heeft of had jemig
Ja het gaat goed dat gesprek, mijn hemel.
Lekker voor Ed! Go girls
Hahah ja Ed is zo’n vreselijk mannetje bah… Maar heel eerlijk vond ik Rose ook zwaar irritant.
Oh Yolanda guuuurrrrllll
Love Darcey en haar extraness met glitterjurk en al.
Ja pff kan iemand me ff wakker maken als het stuk met Yolanda voorbij is? Boring
Jooo die Stephanie, kan ze ook ff dr mond houden, wat een geschreeuw
Heb echt met Erika te doen
Jaa ik ook ooh wat een irritant wijf is ze. Ook ja jij hebt me geen vragen gesteld, vriendin je kan zelf ook wat vertellen? Bah echt heel vervelend en alles ligt volgens haar aan Erika, wat een arrogantie.
Love trouwens Lisa die overal tussenkomt als een soort relatiecoach whahaha ik ga stuk.
Volgens mij ergens gelezen dat dat te maken heeft met het criminele (en dan vooral mishandelings-) verleden van Geoffrey!
Beetje hypocriet wel, gezien hij natuurlijk gewoon betaald heeft gekregen aan het seizoen mee te doen…
Ik las dat hij daar niet eerlijk over was geweest tegenover tlc en dat het later aan het licht kwam, dat hij daarom niet uitgenodigd was. Ergens anders las ik dat het zou gaan om een aanklacht omdat hij zijn ex zou hebben aangevallen en die zaak loopt schijnbaar nog steeds, maar weet niet wat daarvan waar is. Varya was wel uitgenodigd maar zij wilde dan ook niet.
Ohh zullen we deze Tom even overslaan aub
Edit: Darcy ziet er inderdaad wel goed uit, haar lippen zien er ook weer wat normaler uit
AH OK!! Nou, ik weet het ook niet precies idd. Er zijn behoorlijk wat verhalen over.
Ik had ook nee gezegd als ik Varya was. Het stomme is dat alleen de Amerikaanse deelnemers betaald mogen krijgen ook
En BLEGH die Tom. Nare vent vind ik het
Tering hoe klein is Darcey
Ik vind haar wel lief hoe ze die andere vrouwen ophyped trouwens