90 Day Fiancé

Wanneer is die tell all nou eens, ik zie voor vanavond weer een gewone afl volgens mij

En ik vind die verhaallijn van Williams echt tantoe irritant

1 like

Haha ik zit ook te kijken en moest gewoon aan je denken erbij
Wat een irritant mens die Yolanda zeg, kan haar manier van praten niet aan
Zij kan toch ook niet echt zijn?? Het duurt zooo lang

1 like

Hahah ja wat een slome dombo echt sorry ik vind het echt irritant

Pfff ja me too hoe kan je zo’n betonnen plaat voor je kop hebben :woman_facepalming:t2:

David vind ik nog erger

1 like

Welk koppel is jullie ultieme favoriet? Ik ben nog steeds fan van Melanie en Devar. Hun dochtertje is ook zo mega cute.

Ik ben dol op Juliana en vind die kerel van haar ook wel okay, ziet er wel uit als een gezonde relatie. Leeftijdsverschil is er wel maar ze lijken wel evht happy en die kinderen vinden haar ook leuk geloof ik

2 likes

Echt? Ik vond Melanie niet zo leuk overkomen. Weet ook niet meer waarom, vond haar wat nors ofzo. Vond ze ook niet echt bij elkaar passen maar mooi dat ze nog samen zijn!

Ik vond haar tijdens hun seizoen ook niet zo leuk. Maar ben ze blijven volgen en tegenwoordig is ze een stuk leuker. Denk vooral omdat ze nu niet meer zo’n big deal maakt van Devar die geld naar zijn familie wil sturen. Maar het is wel vooral Devar die ik leuk vind. Zo vrolijk en enthousiast altijd. En de liefde voor hun kind spat eraf.

1 like

Had ze net even gegoogled, schattig kindje hebben ze inderdaad. Verder kan ik me niet echt leuke stellen herinneren eigenlijk, alleen de vreselijke zijn me bijgebleven :weary:

1 like

Alexei en Loren!

2 likes

Oooh ja die zijn ook top! En ook al een schattige baby.

Die vind ik ook het leukst! Laatst waren er ook afleveringen dat zij een ander seizoen van 90 days keken en ze zaten de hele tijd samen op bed te snacken, was leuk!

Nou eindelijk de Tell All gezien.

Spoilers
  • Ik vind Ed oprecht afschuwelijk. Echt. Blij dat Rose van hem af is. Vond het zo ‘grappig’ dat hij zo klunzig was en ook een beetje zielig voor hem vanwege zijn aandoening, maar nope. Done. Ook toen hij losging over David: ja David wil de waarheid onder ogen niet zien, maar hij ging maar door en door met hem uitlachen.

• Usman kwam echt zo volwassen en rustig over. BGL kan wat van hem leren.

• Toen Stephanie (aka Calimero) Erika een narcist noemde… the irony. Hoop dat Erika ooit een meisje vindt die haar waardeert voor wie ze is, ze is volgens mij echt een lieverd.

• En ik ben zo trots op Darcy, serieus. Geen Tom meer en ze was aan het opkomen voor alle vrouwen. Echt goed bezig.

2 likes

Ja Darcy had me zeer aangenaam verrast.
Tom was weer eens een zak.
David is … david.

2 likes

Ik heb de tell all niet gezien maar in het seizoen vond ik erika niet narcistisch maar ik vond d’r ook niet echt openstaan voor Stephanie? Ze wilden zich allebei niet inleven in de ander, vond dat zo stom om te zien

1 like

Nee klopt maar komt ook gewoon omdat Stephanie zich heel erg anders voordoet dan op haar YouTube-kanaal. Ze heeft ook een OnlyFans account waar ze allemaal halfnaakte foto’s post voor geld etc, ze heeft ook gewerkt als een stripper. Ik snap dat Erika had verwacht dat ze wat ‘wilder’ en meer ‘openminded’ was. Totale mismatch tussen die twee.

1 like

wow ik wist dat helemaal niet? Heeft zij een youtube kanaal? Ik lees me echt nooit in in de achtergrond van deelnemers, ik ken alleen dat afschuwelijke verhaal van Olga (ben blij trouwens dat zij er gelukkiger uit ziet in de 90 days self quarantine spin off). Dan snap ik Erika nu wel beter hahaha, wow dit had ik echt niet verwacht

1 like

Oew! Ik ga nu even Olga opzoeken (waarschijnlijk van de vorige seizoenen?). Ja joh, ik lees af en toe mee op de 90DayFiance-reddit en er komt soms wat voorbij haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like