90 Day Fiancé

Leugenachtige gemene engerd

Elke keer als ik Darcey en Stacey zie krijg ik kortsluiting. Ze zien er echt identiek uit en klinken identiek en hebben allebei zo veel laten doen maar toch zijn ze hetzelfde??

5 likes

Ik ben helemaal dplay lid geworden, want ik moest en zou verder kijken… :see_no_evil:

1 like

Ja had gehoopt dat die ex wat meer tea zou spillen.

——

M’n vriend kwam aan: je gaat trots op me zijn. Ik heb meerdere afleveringen van 90 day fiancé gekeken!! :joy:

2 likes

Ik moet even twee dingen kwijt:

1. GADVERDAMME kan die oude vent even ophouden met z’n smerige “hmmmm :drooling_face:” elke keer als hij Lana ziet

2. Hoe meer ik over Usman & Lisa’s situatie nadenk, hoe naarder ik het vind. Het is een voorbeeld van de black man als commodity, als lust object. Ze behandelt hem als bezit. Ik begin mezelf steeds naarder te vinden dat ik dit nog kijk - zo ben ik onderdeel van het in stand houden van white privilege

8 likes

Sowieso die ongemakkelijkheid bij Lana. Ik vind het helemaal naar.
Ze vindt hem echt helemaal niks.

4 likes

Ze is ook heel anders in de individuele stukjes. Merk je echt wel dat ze weet waar ze meebezig is. En David houdt lekker zn ‘oogkleppen’ op

Edit: En dat eeuwige matje in zijn nek :face_vomiting:

Ja ook met die kus geven, mega ongemakkelijk en je zag dat ze het eigenlijk helemaal niet wilde en dan effe later zegt ze weer dat ze hem zo leuk vindt ??

3 likes

Ze wilt natuurlijk niet na 7jaar een deel van haar ‘inkomen’ kwijtraken. Ze voert soms wel een toneelstukje op. Behalve dus als ze onpasselijk wordt van hem. Dat is duidelijk af te lezen van haar gezicht :laughing::sweat_smile:.

En wat is het trouwens met al die ‘oude’ mannetjes die een kus proberen te krijgen op rare manieren. Met Ed no neck was dat ook zo ongemakkelijk. Vind het ook zo kinderlijk… “jij geeft mij een kusje als…” -.-

1 like

Ben zo benieuwd of David en Lana zich gaan verloven. Je merkt gewoon aan Lana dat ze het alleen doet voor the green card en geld. En hoe David haar ook uitnodigde naar zijn hotelkamer, want hij wilde toch een bepaald soort affectie van haar krijgen :nauseated_face: hij wilde gewoon seks.

4 likes

Sorry dubbel post, maar ik heb genoten van het moment tussen Geoffrey, Varya en Mary hahaha wat een trainwreck. Zo ongemakkelijk ook om haar mee te nemen naar zijn en Mary’s vrienden. En dan komt Mary ook nog opdagen haha I can’t. Medelijden met Varya.

12 likes

Maar wat een slappe zak is die vent zeg!
Hij heeft haar gewoon geghost, nu komt ze opdagen en zegt hij ook nog ja ik ging voor Mary want ‘she was just there’
Waarom willen 2 vrouwen deze man überhaupt ?!

5 likes

Ik las op reddit dit over Lana

hoe het zou zitten met Lana

Ze zeggen daar dat ze waarschijnlijk een model is die foto’s en video’s verkoopt aan die datingsite, andere mensen werken daar dan weer om te chatten met mannen. Daarom houdt ze zich ook zo op de vlakte als ze vragen krijgt en was ze verbaasd dat hij bowling kampioen is. Al het contract moet ook via die site gaan want die werknemers krijgen per gesprek/foto/video o.i.d. betaald. Haar neefje schijnt gewoon haar zoontje te zijn, er waren foto’s van haar met dat ‘neefje’ en een man op haar Facebook gevonden, maar die heeft ze verwijderd. Ze zeggen dat die datingsite haar betaalt om deze week met hem af te spreken, zodat de site geen scam lijkt. Het zal me niks verbazen als het inderdaad zo is.

Van mij mag Darcey er nu ook wel uit hoor, saai en ben haar drama helemaal beu. Net als die vrouw met Williams, saai verhaal, er gebeurt niks.

19 likes

Oeeehh teaaaaa :tea: :tea: :tea:

1 like

Ik vind Varya zo leuk, ik heb echt geskreeuwd tegen de tv dat ze die zak moet laten maar helaas

1 like

Ja echt een slappe zak. Hij hield Mary nog aan het lijntje voor het geval dat het niks zou worden. Ik kijk wel uit naar de tell all. Ik ga er goed op als de deelnemers elkaar gaan aanvallen.

4 likes

Volgens mij is dat al 1 of 2 weken geleden maar die momenten rond de vliegveldscène dat Geoffrey Varya knuffelt, die blik van hem! Zo’n halve zelfgenoegzame lach. En hoe hij dan vertelt dat hij niet reageert op haar omdat hij niet met zijn gevoel wil laten spelen, omgekeerde wereld. Ik geloof dat hij het fantastisch vindt dat iemand smeekt om hem, hij bloeit er helemaal van op. Ik denk dat er iets goed mis is met hem, ik noem mensen niet graag een psychopaat. Toch zou het me bij hem niet verbazen.

7 likes

Ja dat is een goede vraag hahaha
Ik vond sowieso dat hele aanzoek en hun afscheid bij het vliegveld heel raar. Varya zei letterlijk dat ze nog geen ja kan zeggen, omdat ze hier en daar nog wat twijfels heeft. Vind ik gewoon een volwassen antwoord. Maar Geoffrey’s ego was al gedeukt en hij was er helemaal klaar mee. Voor Geoffrey was de relatie over, voor Varya duidelijk niet.

Ik vind dat Varya wel ballen heeft. Ondanks dat ze geghost is, gewoon in het vliegtuig stappen naar Amerika, to get her man. Vraag me wel af hoeveel tijd er tussen zat. Voor m’n gevoel iets van 3 of 4 weken.

6 likes

Vind Geoffrey zó raar! Boos zijn op Varya en zichzelf in de slachtofferrol zetten, terwijl hij degene is die het raar maakt. Hij hield Mary gewoon achter de hand zodat hij direct weer iemand had als het met Varya niet zou lukken. Snap hun reacties helemaal en zou die doofus gewoon lekker allebei dumpen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Over de reunie aflevering. Stephanie en haar vrienden schreeuwen door je beeldscherm heen :grimacing:

Ed zegt een keer wat zinnigs :sweat_smile:

1 like