Dit dus!!!
Haha ja ik baal ook een beetje @Banananana, wil naar bed maar wil het ook zien
Denk alleen dat Williams niet in deze aflevering zit, ik heb het idee dat ze 1 dag hebben gefilmd bij die Yolanda en dat over 10 afleveringen hebben uitgesmeerd, mijn god
Hahahaha same, twee uur is wel echt genoeg
Bedankt!
jorge is vrij!
Hij was al een dotje maar nu is hij nog steeds een dotje, maar dan op een andere manier.
Je profielfoto staat rechtsonder (:
Ow dank je. Even bijwerken!
wow wat een verschil met vroeger!
impopulaire mening dit trouwens maar ik vind anfisa echt leuk. Ookal is ze een beetje psycho
Ik denk dat zij deels ook wel als de golddigger psycho werd neergezet. Ze is ook één van de weinige deelnemers die zich volledig heeft gedistantieerd van de show na haar deelname. Al vind ik haar nu soms ook wel een beetje eng overkomen met die extreem afgetrainde foto’s. Maar ze heeft wel echt een leven voor zichzelf opgebouwd.
Haha oeps ik ben ook zo, denk dat ik wel resonate met haar daarom.
Ik vind het wel kut hoe ze haar hebben neergezet idd, volgens mij is ze er altijd voor uitgekomen dat ze Jorge ook leuk vond om zijn geld, en dan heeft ze ook het recht teleurgesteld te zijn als hij daarover gelogen heeft vind ik. Ze doet verder gewoon lekker wat ze wil en waar ze gelukkig van wordt met dr bodybuilden enzo, en dat waardeer ik. (al sta ik dan weer niet achter dingen zoals auto’s bekrassen en telefoons hacken enzo)
Ah nee verder geen oordeel hoor! Vind het super knap als je zo gedisciplineerd kunt zijn. Alleen zijn haar foto’s soms vanuit zo’n hoek dat het lijkt alsof ze niet eens meer een middel heeft . En ja precies wat je zegt. Jorge heeft haar behoorlijk voorgelogen. Ze hebben in die relatie allebei dingen gedaan die echt niet kunnen. Maar ik vind haar veel leuker dan hoe ze is neergezet.
Ik hield echt van de drama met jorge en anfisa
Hij zegt dat hij naar de garage gaat en vervolgens rijdt hij met de auto naar een advocaat oid.
Zij flipt als ze merkt dat ie weg is en belt hem tig keer.
Denkt hij echt dat het niet opvalt xd Man en cameraploeg opeens weg hahah
Ik dacht dat ik Baby Girl Lisa niet NOG kutter kon vinden, maar ze heeft het geflikt hoor. Wat een racist. Ga lekker met een van je andere 50 “f*cking mens” (ja, zo zei ze dat, top!) trouwen. Laat Usman lekker met rust joh. Dat gescheld ook constant, ze laat hem echt compleet niet in z’n waarde.
Ik ben er klaar voor
Ik hou alle nieuwe seizoenen niet meer bij joh
yassss dramaaa
Ik kwam serieus in dit topic om dit te posten hahahaa. Je zou denken dat ik er een keer klaar mee ben. Nou… mooi niet Kom maar op met je drama TLC
Waarom is die Ash zo’n engerd