Haha ik vind dat zo leuk, zeker in deze tijd
Dit lijkt me zo lekker!!
Kom maar door haha.
Is het wel meteen duidelijk voor wie je komt. Kom je binnen hoef je alleen je shirt te laten zien en als je dan van dokter wisselt net zo’n ceremonie als bij voetballers wanneer ze een transfer doen… Mevrouw de Boer maakt een transfer van Dr. Jong naar Dr. Martin en we zijn hier aanwezig bij de overhandiging van het nieuwe shirtje, deze transfer heeft nogal wat voeten in aarde gehad. Goed, tijd om maar weer eens creatief voor mijn echte werk te zijn.
Hahahaha amazing "Ik ben gevaccineerd door naam "
Ik denk ook 1 april hoor, maar de pizza Hawaii staat sinds maandag echt niet meer op de website
Komt 2 april vast weer terug haha. Ik weet zeker dat het gewoon een grap is. Domino’s doet het gewoon goed.
Hahaha, al die verontwaardigde reacties op Facebook hierbij .
Blijft toch leuk wat bedrijven ieder jaar weer verzinnen haha.
Mijn collega denkt dat die vakantie voor 185 personen ook een 1 april is
Linkje?
Haha wat leuk dat jullie het iig grappig vinden. Durf het nauwelijks online te zetten, haha ben altijd zo bang voor “ophef”.
Ik heb al een hoodie met alle assistentes erop, eentje met de twee recent gepensioneerde artsen erop, een polo met mijn hoofd en een polo met mijn collega’s hoofd, een badjas met ons logo… Haha lol. Nu nog een geloofwaardige lay-out designen en een wervende tekst. Zogenaamd gaat de webshop 1 mei live en dan staat er dus een zogenaamd sneak peek screenshot bij.
https://www.sunweb.nl/vakantie/veilig-en-verantwoord-reizen
Maar dat kunnen ze niet maken denk ik.
Edit: ik zie er zelfs iets over op Rijksoverheid.nl staan.
Dat lijkt me dan wel weer ver gaan voor een 1 april grap!
Uw extra grote roze vibrator met parels en uw zweepje met diamanten handvat zijn er’
Hahaha denk meteen aan dit plaatje: