Ik heb eigk helemaal geen grappen gezien?
Om de moed er toch een beetje in te houden (groep 3) heb ik ze vandaag een digitale luizenscanner toegestuurd. Erbij verteld dat we normaal altijd de luizencontrole op school doen maar dat dat nu niet meer kan dus dat ze het nu thuis even moesten doen. Kinderen vonden het erg leuk zeiden ze!
Linkje voor de liefhebbers: https://www.harmhofstede.nl/digibord/luizenscanner2/
Ben benieuwd of jullie luizen hebben
Ik eet echt nooit croissantjes maar door je naam en afbeelding heb ik nu echt zin daarin
Heb dit net bij een kind van een collega gedaan
10 platjes die ik weer kan verhandelen in Animal Crossing.
Dat staat toch niet
Ik zag deze voorbij komen
Pff doen ze dit niet gewoon ieder jaar opnieuw?
Iemand al meer grappen gespot?
Haha zou echt een skere grap zijn ik denk dat het wel echt is
Als dit wel echt een grap is, is er toch geen man overboord. Bijna niemand krijgt zijn MBs op volgens mij doordat we allemaal thuis zitten. Maar zou niet graag chagrijniger klanten nee verkopen, als ze bellen waarom dit niet echt is.
@vitaminwater haha ik vertouw niets waar 1 april bij staat. Maar ik gebruik inderdaad nooit mijn 20 gb, dus zou het ook niet erg vinden als het wel een grap is. Zou wel flauw zijn
Lijkt me geen grap.
Het duurde even voor ik.doorhad dat dit een bericht van 2 jaar geleden was. Ik wilde je al helmaal blij gaan maken met het feit dat er allang een BK is
Wij proberen elk jaar een leuke grap met ons werk te bedenken, nu hadden we een paar maanden geleden al bedacht dat we gingen doen alsof we een webshop gaan openen, waar je shirts en petjes met onze namen en foto’s enzo kunt kopen, hahaha slaat natuurlijk helemaal nergens op, want we zijn een gezondheidscentrum, dus wie wil nou een shirt met zijn dokter erop.
Dus moet nog ff gaan photoshoppen dit weekend.
Onder het mom van #supportyourlocal hehe