Ik had er ook een gezien van tikkie met een postduif maar die vond ik zwak
Dit is leuk! Wil ik best proberen, klinkt wel lekker gek. Hopelijk komt het echt
Wow ik ben aan het teruglezen, maar holy f this didnāt age well.
haha omg!! Aged like milk
Twee personen in mijn omgeving dachten dat mijn positieve test een 1 april grap is. Zijn mensen echt zo? Daar maak je toch geen grappen over?
Morgen in mijn klas: jongens ik heb wat leuks omdat jullie zo hard hebben gewerkt. Een zoek de verschillen kleuplaat (zonder verschillen. Dus gewoon 2 dezelfde kleurplaten) nu al zin in, ff rust voor de juf want hier zijn ze zeker 5 minuten zoet mee
Hahahaha echt heā¦ Omg maar goed dat we niet alles weten.
Haha geweldig, je kunt ook niet anders dan hierin trappen want je kunt onmogelijk in 1 oogopslag zien dat dit het geval is
Ging ruim een maand geleden iemand mee oppikken bij een ziekenhuis en bij de slagboom (richting parkeren) ging een getypte mededeling dat het vanaf 1 april ook betaald parkeren is voor medewerkers. Was wel vroeg voor een grap en vooral om het zo lang te laten sudderen. Ik vraag me nog steeds af of het echt was
Zag net deze voorbij komen, haarverf waarmee je je haar via een app een andere kleur kan geven (beetje zoals die LED-strips die nu populair zijn). Filmpje is leuk gedaan!
Is dit in t gooi? Dan is het geen grap helaas!
Heheheheh vind de grap op het forum echt geweldig. Net mān levensverhaal getypt en maakt het forum er oa dit van:
V.riend = cavia
B.uren = padvinders
H.a.h.a.h.a = godverdmmgodverdmmgodverdmm
1 a.pril = 1 juno
Geweldig dit!!
Ja echt goed gevonden! Even aanvullen met wat ik nog gezien heb:
M.ensen = veenmollen
V.accins = dropsleutels
V.accinatie = zwemdiploma
H.uis = krot
K.inderen = RGK
M.oderators = genieƫn
L.euk = nmsvpe
B.roek = string
Eerlijk, ik zie die marktplaatsverkopers dit nog wel doen en dan die scherven voor 50 euro verkopen
Deze is tof
Ha.ha wat een stomme ingangsdatum dan!