1 april grappen

Voor diegenen die Frans kunnen, ik kreeg deze mail van Deliveroo :joy::
PhotoCollage_20210401_190019331 PhotoCollage_20210401_190106660

Ik was er toch efkes mee weg :sweat_smile:. Daarna dacht ik dat het spam was en pas daarna had ik het door :joy:.

14 likes

Die 50 sausjes maken het wel af :joy:

2 likes

Wel jammer dat ik echt met niemand deze 1 juno grap kan delen godverdmm. “Ja op een forum veranderen ze de woorden automatisch echt hilarisch”.

42 likes

godverdmm ja precies! je kan het niet uitleggen aan iemand die niet op t forum zit.

1 like

Woerden
Niet?!

Ja man, ik wou dit net mijn cavia gaan vertellen… maar dan zou ik eerst al moeten uitleggen wat RGK is en 1 juno

4 likes
7 likes

Ha.ha.ha. die home trainer buiten :joy:

6 likes

Ja en die namen ook: bakfiets (waarin iemand pannenkoeken aan het bakken is) en wifiets (waarin iemand aan het werk is) ha.ha🤣

5 likes

Had ik niet eens gezien. Dus ging het filmpje net nog een x kijken en ik ga weer stuk. Echt geniaal bedacht.

godverdmm door alle veranderde woorden is het nog grappiger

afbeelding

2 likes

Niet eens zo gek aangezien je ook veenmollen hebt die met hondenharen breien :fearful:

1 like

Door een post van @Fishing in het caronatopic net ontdekt dat w.appies = hooggeleiden

6 likes

Ik zat elke keer te grijzen en te grinniken en stikte 1 keer bijna in mn thee. Ik denk dat collega’s echt denken dat ik gek ben :’)

4 likes

godverdmmha ik ga stuk :joy: ook echt zo een knullige tellsell achtige reclame

3 likes

Zou de visdeurbel dan toch serieus zijn? Heb nog nergens gelezen dat het een grap is godverdmmha

3 likes

Nee de visdeurbel is echt! Was zelfs nog in het nieuws over geloofwaardig en 1 juno: Visdeurbel weggelachen als 1 aprilgrap: 'Mensen geloven niks meer' | RTL Nieuws

5 likes

Ik snap echt niet dat vissen dat nodig hebben? Hoe kunnen vissen weten dat ze aan de andere kant van de sluis moeten zijn? En dan liggen wachten? Nee ik geloof het nog steeds niet. :rofl: :sweat_smile:

(De woorden zijn trouwens niet terugveranderd dus het is op 2 april ook nog grappig om na te lezen haha)

4 likes

Dit visje was gisteren blijkbaar even in beeld!

22 likes