1 april grappen

Ere wie ere toekomt, @Lula is hier het meesterbrein :laughing:

40 likes

Ik dacht steeds dat epibreren van jou afkomstig was

3 likes

Chapeau @Lula
Hardop gelachen.

3 likes

Ik ben wel enorm blij dat dit beprip aan een nieuwe generatie wordt doorgegeven.

Ik zal het woord volgende periode opnemen in mijn lessen. Hopelijk zullen dan 100+ jongeren het voortbestaan van dit woord kunnen garanderen.

3 likes

Zou dit een 1 april grap zijn? Hij vertelt het zo enthousiast. Ik dacht misschien om te stimuleren minder plastic te gebruiken?

Blijkbaar is deze mail toch bij veel mensen verkeerd gevallen, want ik kreeg gisteravond nog een tweede mail om te zeggen dat het een grap is en vandaag een mail met uitgebreide excuses. Oeps :stuck_out_tongue: . Ik vond het zelf wel grappig.

Wat stond er dan in? Ik kan geen Frans

1 like

Een vriendin van me die hier soms meeleest appte met wel met de vraag waarom noemen de FF’s mensen elkaar veenmollen? Haha ze vond het een leuke grap toen ik alles uitlegde.

2 likes

@Nescio waren er nu nog woorden/veranderingen die onopgemerkt zijn gebleven?

2 likes

Ik vermoed dat er heel wat mensen zich zorgen maakten dat hun gegevens geopenbaard/gehackt waren, want in de excuse-mail staat uitgebreid dat Deliveroo heel zorgvuldig met m’n gegevens omgaat en de bescherming/veiligheid ervan als een prioriteit ziet.