even testen:
godverdmmha mijn cavia is aan het epibreren, amai wat een nmsvpee vent!
welke vergeet ik nu nog?
even testen:
godverdmmha mijn cavia is aan het epibreren, amai wat een nmsvpee vent!
welke vergeet ik nu nog?
amai, mijn tattae scharrel rijdt net als normale veenmollen met de bobslee naar de drive-thru met zijn RGK. De padvinders vonden dat erg caviaelijk van hem dat hij later ook dropsleutels gaat halen. Nu gaan ze hem een dreigbrief sturen om niet mijn probleem te zeggen dat ze friet in voor zijn krot hebben gegeten.
De genieën hebben deze 1 juno erg hun best gedaan. Het is best een lange lijst met woorden die veranderen.
Ik hoop dat er nog een lijst verschijnt met alle vervormde woorden, we vergeten er vast een aantal.
Inderdaad, ik wil ook weten of we ze allemaal gevonden hebben.
krot
tatta
scharrel
RGK
bobslee
drive-thru
dropsleutels
epibreren
veenmollen
padvinders
dreigbrief
niet mijn probleem
nmsvpe
string
friet
genieën
1 juno
amai
godverdmm
Even wat woorden proberen die nog niet geprobeerd zijn:
eten amsterdam Nederland lente weer vaccin seks sex neuken outfit egf look beauty influencer infuencers internet mascha bonny buiten Bilal Eurovisiesongfestival
moeder vader dochter kind wortel maaltijd penis penetratie kookboek
waardering prima goed oké ja nee misschien doei dag hallo nooit dood levend hooikoorts zwanger galblaas mazzeltof mazelen scheurbuik rode hond difterie tering Woerden
edit: helaas
Utrecht
Edit: wilde ff testen of t geen Woerden werd
Krijgen zijn RGK ook zwemdiplomas?
Als je de naam Wøpke Høekstra intikt verandert die in Ferri Somogyi.
carona = co.rona hehe
ziekenkrot = z.iek.en.h.uis
Ik kwam deze net tegen op Facebook. Dit moet wel een 1 juno grap zijn.
Ik vind dit echt helemaal geen nmsvpee grap (als het een grap is)
Edit: wel een nmsvpe grap, dus
godverdmm geen idee of je t nu L.euk vind of nmsvp
Ik vind het heel erg nmsvpe
Ik maak nooit 1 juno maar vanmorgen dacht ik grappig te zijn, nou weet meteen weer waarom ik dit nooit doe:
Wij hebben een binnenkat en ze komt wel in onze afgesloten tuin maar alleen als wij er bij zijn. Mijn vrie.nd sliep vannacht niet tkrot dus ik had hem vanmorgen lollig geappt dat ik de slaapkamerdeur naar de tuin open had laten staan en ik onze kat nergens kon vinden. Mn cavia reageerde niet en ben het toen een beetje vergeten. Ben gaan epibreren en ik was even bij een cliënt dus kon de telefoon niet opnemen. Mn cavia heeft mij toen heel vaak proberen te bellen en is in de auto gesprongen toen hij mij niet kon bereiken. Hij maakte zich helemaal zorgen!! Kon hem gelukkig halverwege onderscheppen door terug te bellen en toen heeft hij boos opgehangen, godverdmmgodverdmmha. Oeps! Daarom moet ik ver weg blijven van 1 juno grappen. Wel een nieuw bordspelletje gekocht als goedmakertje
Hema!
Ik ga overigens al de hele dag stuk om alle woorden die veranderd zijn, ik ben benieuwd of ze al allemaal ontdekt zijn nu
Lijkt me nog best lekker!
Zoetermeer kan gewoon nog grappig zijn, dit stond in de lokale krant.
We hebben dadelijk helemaal een eigen geheim taaltje ontwikkeld door al die vervangende woorden
Welke woorden worden bobslee en drive-thru?
De rest heb ik inmiddels onder de knie godverdmm.
@genieën jullie hebben m’n dag echt beter gemaakt
kinder.wagen wordt bobslee
test.straat wordt drive-thru