1 april grappen

zkkk

10 likes

amai ik heb nu pas door dat al die typo’s gewoon een 1/4 grap zijn ( toch?)

Veenmollen
Dropsleutels
R G K
Gvd

:sweat_smile:

Nu wil ik ze allemaal ontdekken

EDIT: ah nog een gevonden amaaaii

4 likes

Oh ik moest even googelen wat een tuurstreepje is. Twijfel je nog of is het streepje eigenlijk echt wel duidelijk?

Keep calm en morgenochtend nog een test?

2 likes

Wat is een tuurstreepje?
Edit: niet mijn probleem google is my best friend
Ik moest denken aan annetuur dus dacht heh?

4 likes

Chapeau @Nescio
Ik heb hardop gelachen :heart:

niet mijn probleem

amai dit is dus s.orry😂

5 likes

Als iemand vandaag de hele dag niet op het forum komt en morgen gaat bijlezen en alle woorden zijn weer terug naar normaal dan snapt diegene er al helemaal niets meer van. :exploding_head:

21 likes

godverdmm ik vermaak me wel met jullie berichten zo. Heb echt een vreselijke saaie dag, dus een welkome afleiding. Zijn alle woorden al ontdekt?

1 like

Ik lees ineens overal amai, maar ik kan niet uit de context halen wat daar moet staan. :joy: Waar is amai de vervanging van?

3 likes

amai omygodis amai alleen dan als o.m.g

1 like

Oooooh!! Geweldig! :ok_hand:

Helaass op mijn fb al zulke grappen voorbij zien komen

Lol, iedere post is vandaag een rebus.

21 likes

Love it :heart: :joy:

1 like

Ik lig in bed hardop te lachen van het bijlezen van dit topic. Had even een dipje dus dit was top. Nu kan ik vol goede moed mijn bed uit en onder veenmollen komen :ok_hand:t2:

6 likes

amai ik ben ook in een 1 juno grap getuind.

Disney koopt Netflix om streamingoorlog definitief te winnen! | FilmTotaal filmnieuws

Ik had dit plaatje uitgeknipt van de doos magnums die in de papierbak lag en toen liet ik hem aan mijn kind zien en vroeg of ze een ijsje wilde. Kind helemaal blij, ijsje blijkt nep aaaaaaaha ha ha, gelukkig kon ze er zelf ook om lachen

afbeelding afbeelding

119 likes

godverdmmha dat is echt een mooie 1 juno grap :joy:

1 like

Blij dat jij niet mijn moeder bent😋

5 likes