S.orry = niet mijn probleem
W.erken = epibreren
En p.b = dreigbrief (nieuwe favoriet hha)
En uiteraard standaard: p.atat = friet
Over 1-juno grappen gesproken, ik had er 1 bedacht voor een cavia van mij die een eigen ict-bedrijf heeft waar voornamelijk mannen epibreren. Met ingang van 1 juno zou iedere werkdag aanvangen met een gezamenlijke digitale yoga-sessie van 15 minuten. Dus dat was eerder al voorbereid inclusief fancy PowerPoint met goede onderbouwing etc. En veel mannen waren er niet over te spreken dat dit zou worden opgelegd. Ik heb er van genoten.
t.eststraat = drive-thru
amai ik vind die forum woorden echt veel grappiger dan zou moeten
Oh een nieuwe ontdekt ook:
O.m.g = amai
Oh ik ben late to the party zie ik.
Ik lig al drie keer onder mijn bureau van de 1 juno forum grappen, beter dan alle influenza’s bij elkaar godverdmmhgodverdmm
Oh en N.ederlands = tatta!
Edit: wordt Vlaams of Belgisch ook iets?
Edit2: nee dus. Jammer wel.
En dat allemaal onder het epibreren!
godverdmmha wow dit kwartje valt hier serieus nu pas
Nou onze 1 aprril grap doet het prima op social media, alleen ik haat die suffe men.sen die alleen reageren met “1 aprril” in de comments, jaaa Nel, iedereen snapt het wel hoor, alsof zij een of andere genie is die het als enige door heeft.
godverdmm ik vind de 1 juno grap van het forum echt geweldig
Laf het forum
B.aas = scharrel
Kin.derwagen = bobslee
Is gelijk mijn imago als one-issue forummer weer bevestigd.
Ahh deze is goed! Zie het al voor me, zo’n baby met een rotvaart in een bobslee
Met kind in de bobslee door de supermarkt. Love it, zou daar echt grof geld voor betalen.
Ik wil dit
Ik moet toch maar iets gaan doen met dat helderziend zijn geloof ik
En door die dropsleutels ben ik net dus serieus naar de supermarkt gegaan om ze te kopen he. Kreeg er echt trek in.