Zwangerschapskleding inspiratie topic

Vraagje: ik wil graag een flared jeans kopen met extra ruimte voor mijn buik maar ik ben klein (1,63m). Normaal zocht ik altijd op “petit” maar ik merk dat de zoekterm “mama” en “petit” niet samengaan want ik krijg of het een of het ander. Kent iemand een fijne flare jeans voor korte mensen met ruimte voor mijn buik?

Ik kocht de broeken 1 maat groter bij asos (de petit lijn) en dat ging bij mij prima. Ik ben 159.

1 like

Gewoon een zwangerschapsbroek met breedte- en lengtemaat. Bijvoorbeeld van Mamalicious, maar vast van tig andere merken ook beschikbaar.

1 like

Ik heb die van guts en gusto en maak dan de pijpen wat korter. Zou je ook door iemand anders kunnen laten doen, is zo klaar en bij de kleermaker niet zo duur. Die van prenatal zitten ook lekker en zijn een normale lengte

1 like

Ik heb deze van H&M en ik ben ook 1.63m. Hij is wat mij betreft nu ook fijn voor de tussenfase (ben hem vanaf 11 weken gaan dragen). Het is wel een wat dunnere stof, maar dat is voor mij met thuiswerken niet zo’n probleem. Voor buiten is ie wel wat koud.

(Oh zie nu dat je om jeans vroeg…)

1 like

Ik breng flared broeken altijd even naar de gouden naald! Bij ons is het 7-10€ om ze in te nemen :slight_smile:

Dus als je niks kan vinden, is dat misschien nog een optie!

1 like

Alleen zit die de komende weken dicht waarschijnlijk :sweat_smile:

1 like

Die zijn in mijn stad niet open deze weken

1 like

Ooh shit ja! :rofl:
Misschien met post it er op: 4cm korter svp :sweat_smile:

1 like

Ik draag de hele zwangerschap al flared broeken zonder zo’n band voor de buik. Die broeken kunnen juist heel goed onder je buik. Alle flareds die ik heb zijn ook gewone, geen speciale mama broeken ofzo.

2 likes

Ik had deze van Supermom, geen jeans maar (voor mij iig) niet te lang. Ik droeg wel een maat kleiner dan normaal en mijn buik paste er tot de bevalling in.

1 like