Kruidvat Summer Bronze
OMG. Ik wilde dus de geliefde egf kruidvat zelfbruiner vandaag kopen. I know, late to the party en kon hem idd al nergens vinden! Maar nu begrijp ik waarom Ik heb die van Dove nu meegenomen. Die heb ik vroeger wel eens gehad en vond ik niet denderend, maar nu hebben ze verschillende soorten dus wellicht een andere samenstelling die beter is?
Ik heb dit jaar eindelijk eens een mooi kleurtje gekregen en wil dit graag behouden haha!
Olie van Bondi Sands? Heb ik dit nodig in mijn leven?
Ik heb een hekel aan mousse en handschoentjes
Ik gebruik nu de zelfbruiner van Rituals en die werkt super!! Helaas wel een stukje duurder dan die van de kruidvat maar mijn beentjes zijn weer mooi bruin!
Ik wil zoo graag mijn bruine kleur van de vakantie vasthouden. Jij zegt âweerâ, bedoel je dan dat je je vakantiekleur op je benen ermee hebt kunnen behouden?
Nee, bedoel dat mijn benen weer net zo mooi bruin zijn als met de kruidvat zelfbruiner.
Oke, 7 euro weggegooid. Ik mezelf lekker ingesmeerd met die Do.Ve bodylotion met zelfbruiner. Toen rook het allemaal nog best prima. Maar ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik vond mezelf zo raar ruiken halverwege de nacht? Dus toen mn vriend vanmorgen thuis kwam uit zn werk vroeg ik aan m of ik raar rook. Hij probeerde het nog een beetje aardig te zeggen: ââJaaaa, het is niet vies hoor, maar het ruikt wel een beetje gek. Ruikt een beetje naar eten ofzo, maar niet vies hoor!!ââ OkĂ©, ik weet genoeg
Kan je vlak na elkaar scrubben, insmeren en zelfbruinen? Ik laat normaal een dag tussen het scrubben/hydrateren en het bruinen omdat ik dacht dat het invloed kon hebben? Ik zit alleen een beetje in tijdsnood
Ik gebruik de Marc Inbane tanning spray, echt perfect! Wel prijzig, maar blijkbaar doe je er lang mee en het is super makkelijk egaal aan te brengen. De kleur is ook echt natuurlijk en mooi! Ik heb het vorige week woensdag voor het eerst gebruikt en het zit nog steedsâŠ
Ik gebruik sinds dit jaar the face en the body drops van tan luxe en ben er zooo tevreden over. Het laat bij mij echt een super mooi egaal kleurtje achter en het ziet er helemaal niet fake uit tenzij je teveel druppels gebruikt natuurlijk
Dit gaat bij mij wel goed, alleen scheren en dezelfde dag bruinen kan niet bij mij, dan krijg ik van die bruine puntjes.
Hoe kan ik zelfbruiner nou het beste aanbrengen? Ik krijg altijd vlekken en strepenâŠ
Met zoân tanning mitt
Zoân handschoen toch? Waar koop je die voor een goede prijs?
Ik zoek ook nog steeds goede! Ik ben spierwit, zeker in de winter en ik wil het dit jaar een keer voor zijn in plaats van in december schrikken van mân spiegelbeeld
Heeft iemand misschien ook tips voor hele subtiele zelfbruiner? Anders is het echt te opvallend voor mijn huid.
Aiii heb vanmiddag mân benen geschoren. Moet helaas wel vanavond gaan zelfbruinen want heb morgen een bruiloft. Maar anders doe ik een panty aan! Thanks
Ik heb er 1 in de poundland winkel in Engeland gekocht voor ÂŁ1,-. Heb hem nu al 6x gebruikt en uitgewassen en doet het nog prima, dus je hebt echt geen dure nodig. Ik durf niet te zeggen waar je ze in NL goedkoop kunt halen. Denk gewoon een Kruidvat, misschien action? Wil dus alleen zeggen dat ze echt niet duur hoeven te zijn. Van die selftan merken verkopen ze vaak voor de hoofdprijs. Zonde
Ga morgen langs de Action⊠dank je!
Jammer dat hij zo duur is!