Ik heb ze van aliexpress! Je kunt ze ook bij de Kruidvat halen maar die gaan heel snel stuk, maar zijn wel fijn.
Deze heb ik van Aliexpress: http://s.aliexpress.com/Y7vauEBJ
Ik heb ze van aliexpress! Je kunt ze ook bij de Kruidvat halen maar die gaan heel snel stuk, maar zijn wel fijn.
Deze heb ik van Aliexpress: http://s.aliexpress.com/Y7vauEBJ
Ik heb de bodylotion van Dove, denk te vergelijken met die van Kruitvat en ik vind hem prima! Gebruik hem alleen op mijn benen en daar pakt ie goed op zonder te vlekken of af te geven. Ik blijf wel in masseren tot het volledig is ingetrokken (gewoon met handen) of ga voor een ventilator staan.
Goede timing dit topic. Ja ik heb deze net gekocht en geprobeerd. Niet met handschoen trouwens, heb gewoon mijn handen gewassen.
Ben met het āinstantā effect wel tevreden. Nu eens even kijken hoe de zelfbruiner zich ontwikkelt. Heb mijn gezicht, decolletĆ© en onderbenen gedaan.
Ik heb deze ook maar zie helaas geen verschil. Heb de dark versie. Zie echt alleen heel veel glitters op mān benen maar geen kleurtje helaas. Zie jij al na 1x smeren resultaat?
Lief dankjewel!
Ik heb dit ook, maar ook met bruin worden van de zon. Voeten en knieƫn zijn altijd heel snel heel bruin. Mn onderbenen gewoon NIET. Heb nog niet echt een oplossing gevonden om t egaal te maken maar het is wel minder als ik alleen mn onderbenen insmeer en knieƫn+voeten niet.
Ja dat doe ik normaal ook! Eerste dag smeer ik me helemaal in en dag twee en drie op de plekken die niet (goed) gepakt hebben. Maar vind zo jammer, want het is al zoān gedoe. Ben stiekem echt jaloers op mensen die 5 minuten in de zon zitten en poepie bruin zijn.
Ik word zelf alleen bruin als ik verbrand en dat vind ik het nou ook weer niet waard.
Nou even een update, heb vandaag van 4 mensen te horen gekregen dat ik zo bruin ben en voel me net een oempa loempa. Ik zat ook nog op een witte tuinstoel (bewust maar even niet op een stoel met kussen gaan zitten) en toen ik na een uur opstond was de hele stoel oranje, geen succes dus.
Oh God hahaā¦ ben benieuwd hoe ik er morgen in daglicht uitzie!
Ik heb een andere sowieso die zonder glitters en dan ook niet de dark versie. Ik zie na 2 keer zeker subtiel verschil
Het is een egale kleur geworden Ben benieuwd of ik het nog een tintje donkerder krijg dus ga het vanavond weer doen!
Heb uiteindelijk cocao brown dark 4 uur op mijn onderbenen in laten trekken, afgespoeld en toen mijn hele lichaam inclusief onderbenen ingesmeerd met een zelfbruinende bodylotion van Nivea.
Die instant self tan lotion van Kruidvat vind ik ok. Geeft idd direct een beetje een kleurtje maar de zelfbruiner die er in zou moeten zitten vind ik matig. Geen vlekken maar het verschil is gewoon maar heel klein.
Heb nu nog een laagje gesmeerd vandaag, eens zien of dat enige verschil maakt. Omdat ik alleen mijn onderbenen en mijn gezicht/decolletƩ doe had ik wel verwacht enig verschil te kunnen zien.
Bij welke kruidvat hadden ze gezegd dat die definitief uit het assortiment is gehaald? Heb net weer een bericht gekregen van Kruidvat dat de zelfbruin bodylotion eigen merk wel weer in de schappen komt, maar nu lange tijd niet op voorraad is. Hij komt dus wel weer jongens
Mooi oranje is niet lelijk.
Maar wat/welke vind jij dan goede handschoenen?
Dankjewel!
En mocht je dat nu nog genant vinden, als je voortaan je spullen koopt in een incognitovesnter zie je (volgens mij) daarna geen advertenties in je gewone browser
Echt?!? Ik doe even een dansje
Haha ik ook! Ik hoop dat hij er snel weer is:)
Welke wordt hier bedoeld??
Welke bruiner van Kruidvat bedoel ik āāļø